نگاه سوم نگاهی بس روشن امّا پنهان فقط تو بدان
نگاه سوم نگاهی بس روشن امّا پنهان فقط تو بدان
کاش قلب ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل از پایین آمدن دستها مستجاب می شدند♣
آخرين مطالب
لینک دوستان.ودر انتها درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نگاه سوم و آدرس negahesevom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

باید همانقدر که به حرم اهل بیت(ع) حساس هستیم، به حریم آنها هم توجه کنیم

Posted in اخبار مهدویت

 
 

 

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «مهدی ماندگاری» غروب چهارشنبه، ۲۲ خرداد در جمع دانش‌پژوهان موسسه تخصصی حوزوی تبلیغی تهران طی سخنانی اظهار کرد: درباره شعائر اسلام از سوی دوستان تعظیم و از سوی دشمنان تخریب صورت می‌گیرد.

 

این استاد حوزه با اشاره به سالروز تخریب قبرستان بقیع، تصریح کرد: ما باید به میزانی که نسبت به حرم ائمه معصومین(ع) حساسیت داریم به حریم آنان بیشتر توجه کنیم. دشمنان همانگونه که حرم ائمه(ع) را تخریب می‌کنند حریم آنان را هم مورد اهانت قرار می‌دهند، ما باید در مقابل آنان چنان تعظیم و تکریم داشته باشیم که منجر به خنثی شدن این تخریب شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با اشاره به توطئه و فریب شیاطین و دشمنان اسلام، اظهار کرد: دشمنان متوجه شدند که نمی‌توانند بر اصل عزاداری و شادی ما برای ائمه معصومین(ع)‌ اثرگذار باشد بر همین اساس تلاش می‌کنند همچون موریانه در جزئیات رخنه کرده و فتنه‌ و توطئه کنند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به فتوای رهبر معظم انقلاب درباره قمه‌زنی، گفت:‌ رهبر معظم انقلاب همواره طلایه‌دار مبارزه با فتنه و توطئه دشمنان بودند، درباره حرمت قمه‌زنی هم ایشان فتوایی دادند که برخی علیه آن قلم زدند در حالی که از پشتوانه و استدلال قوی این فتوا خبر نداشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری با استناد به روایتی از امام زین‌العابدین(ع) ابراز کرد: در زمینه قمه‌زنی، حضرت(ع) روایتی آشکار دارند که نشان می‌دهد چنین عملی سبب وهن دین و مذهب است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مرجع تقلیدی با قید وهن مذهب قائل به حلال بودن قمه‌زنی نیست و آن را حرام می‌دانند و به طور قطع اشخاصی که در این زمینه به دشمنان کمک می‌کنند به دین اسلام ضربه وارد می‌کنند.

اسما خداوند متعال

[ دو شنبه 24 تير 1398برچسب:حریم ,حرم,امام,دین داری,احترام به حریم, ] [ 4:48 بعد از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

 

خدایا،

خدایا از تو درخواست می‏کنم به حق زیباترین مرتبه از زیبای هایت،و همه مراتب زیبای هایت که زیباست،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه‏ مراتب زیبایى‏ هایت.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق نیکوترین مرتبه از جمالت،و همه مراتب جمال تو نیکوست،خدایا از تو درخواست‏ مى ‏کنم به حق همه مراتب جمالت.

دا از تو درخواست میکنم به حق برجسته‏ ترین مرتبه از جلالت،و همه مراتب جلال تو برجسته است‏ خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب جلالت.

خدایا از تو درخواست مى‏کنم به حق بالاترین مرتبه از عظمتت،و همه مراتب‏ عظمتت عظیم است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب عظمتت.

خدایا از تو درخواست می‏کنم به حق نورانى‏ ترین‏ مرتبه از نورت،و همه مراتب نور تو نورانى است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب نورت.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق گسترده‏ ترى‏ مرتبه از رحمتت،و همه مراتب رحمتت گسترده است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب رحمتت.

خدایا از تو درخواست‏ میکنم به حق کامل‏ترین مرتبه از مراتب کلمات،و همه مراتب کلماتت کامل است،خدایا از تو درخواست مى ‏کنم به حق همه مراتب کلماتت.

***

خدایا از تو درخواست میکنم به حق کامل‏ترین مرتبه از کمالت و همه مراتب کمالت کامل است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب کمالت.

خدایا از تو درخواست می‏کنم به حق بزرگ‏ترین مرتبه از نام هایت،و همه مراتب نام هایت بزرگ است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب نامهایت‏

خدایا از تو درخواست میکنم به حق عزیزترین مرتبه از عزّتت و همه مراتب عزّتت عزیز است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب عزتت‏

خدایا از تو درخواست میکنم به حق نافذترین مرتبه اراده‏ ات و همه مراتب اراده‏ ات نافذ است خدایا از تو درخواست می کنم به حق همه مراتب اراده‏ات‏

خدایا از تو درخواست میکنم به حق قدرتت که بر همه موجودات احاطه دارد و همه قدرتت بر تمام موجودات احاطه دارد خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب قدرتت،

خدایا از تو درخواست میکنم به حق نافذترین مرتبه از مراتب علمت و همه مراتب علمت نافذ است، خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب علمت.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق پسندیده‏ترین مرتبه از گفتارت،و همه مراتب گفتار تو پسندیده است‏ خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب گفتارت،

خدایا از تو درخواست میکنم به حق محبوبترین مرتبه از خواسته‏ هایت نزد تو،و همه مراتب خواسته‏ هایت محبوب است‏ خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب خواسته هایت.

***

خدایا از تو درخواست میکنم به حق شریف‏ترین مرتبه از شرفت،و همه مراتب شرف‏ تو شریف است،خدایا از تو درخواست مى‏ کنم به حق همه مراتب شرفت.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق پایدارترین مرتبه از سلطنتت‏ و همه مراتب سلطنت تو پایدار است، خدایا از تو درخواست مى‏کنم به حق مراتب سلطنتت.

خدایا از تو درخواست می‏کنم به حق باافتخارترین مرتبه از فرمانروایى‏ ات و همه مراتب فرمانروایى‏ ات با افتخار است،خدایا از تو درخواست مى‏کنم به حق همه مراتب فرمانروایى‏ات.

خدایا از تو درخواست می‏کنم به حق‏ برترین مرتبه از برترى ‏ات و همه مراتب برترى‏ ات برتر است،خدایا از تو درخواست مى‏کنم به حق همه مراتب برترى‏ات.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق دیرینه‏ ترین‏ مرتبه از کرمت،و همه مراتب کرمت دیرینه است،خدایا از تو درخواست مى‏کنم به حق همه مراتب کرمت.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق گرامى‏ترین‏ مرتبه از نشانه‏ هایت،و همه مراتب نشانه‏ هایت گرامى است.خدایا از تو درخواست مى‏کنم به حق همه مراتب نشانه‏ هایت.

خدایا از تو درخواست میکنم به حق‏ آنچه از جاه و جبروت که در آنى، و از تو مى‏ خواهم به حق هر جاه به تنهایى و به حق هر جبروت به تنهایى،

خدایا از تو درخواست می‏کنم به حق آنچه اجابت میکنى مرا به آن هنگامى که از تو درخواست مى ‏کنم پس مرا اجابت کن اى خدا.

 

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:دعا, ] [ 6:8 بعد از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]


سعی کنید پیوسته در حال دعا کردن باشید،

 

با پیوسته دعا کردن به خدا اندیشیدن را

 

می آموزید،وقتی پیوسته به خدا اندیشیدن را

 

فرا گیرید باعث متعالی شدن روح خود می شوید.

 

آن را آنگونه متعالی سازید که سر چشمه تمام خوبی ها قرار گیرید.

 

 

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:عکس منظره,عکس,اس ام اس,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 9:5 بعد از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

 

 

باز بر گونه هایم اشک جاری

 

می شود،

 

دیدها را باید پاک کرد ،جوری دیگر باید نگریست

 

سوره روم آيه 30

فَأَقِمْ وَجْهَكَ لِلدِّينِ حَنِيفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِي فَطَرَ النَّاسَ عَلَيْهَا ۚ لَا تَبْدِيلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِكَ الدِّينُ الْقَيِّمُ وَلَٰكِنَّ أَكْثَرَ النَّاسِ لَا يَعْلَمُونَ

 

پس روي خود را متوجّه آيين خالص پروردگار كن! اين فطرتي است كه خداوند،انسانها را بر آن آفريده؛ دگرگوني در آفرينش الهي نيست؛ اين است آيين استوار؛ ولي اكثر مردم نمي‌دانند!

پيامبر خدا (ص) به علي (ع) فرمود:

تو را جا گذاشتم كه جانشين من باشي. عرض كردم:اي پيامبر خدا!آيا از تو بازمانم؟فرمود:آيا نمي‏پسندي كه براي من چنان باشي كه هارون براي موسي بود جز اين كه بعد از من پيامبري نيست

 

 

 

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ جمعه 4 مرداد 1392برچسب:دعا,عکس طبیعت, ] [ 10:7 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

پروردگارا"مرا وسیله ایی قرار بده برای بسط آرامش که از سوی خودت جاریست

پروردگارا"یاریم کن تا در دلهای آکنده از نفرت بذر عشق دوستی بکارم

         در دلهای آکنده از رنج شادمانی

        در دلهای آکنده از تردید یقین

       در دلهای آکنده ناامیدی امید

       در دلهای آکنده از ظلمت نور

 آه ای خدای من یاری ام ده تاهمان طور که فکر تسکین غم ودرد خویشم

 برای تسکین دیگران نیز بکوشم

همان طور که میخواهم مرا درک کنند بتوانم دیگران را درک نمایم

به همان اندازه که دوست دارم مورد عشق و محبت قرار گیرم

به دیگران عشق و محبت نثار کنم

زیرا آنچه را می بخشم دریافت خواهم نمود

و با عفو بخشش دیگران مورد عفو و بخشش قرار خواهیم گرفت

                              ♥♥♥♥♥♥     

اسما خداوند متعال

[ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:راز ونیاز,عکس منظره, ] [ 9:42 بعد از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

نگاه سوم دریچه ایی بسوی روشنایی آرامـــــــــــــــــــــــــــــــش نیایـــــــــــــــــــــــــــــــش خودســــــــــــــــــــــــازی شـــــــــــــــــــــــــکرگزاری متجلی ساختن آرزوها و خواسته ها ♥♥♥♥♥♥ مــــــــــــــــــــــــــــراقبــــــــــــــــــــه ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ اگه از آن دسته انسانهای عجول وشتابزده هستید. اگه فقط نتیجه برای شما مهم است. اگه نمیتوانید صبر و حوصله پیشه خود سازید. اگه علت ها واما ها واگرها وچراهاباعث شده ناامیدی را پیشه کنید به نگاه ســـــــــــــــــــــوم ادامه ندهید نگاه سوم شکیابایی وصبر از شما میخواهدتا برای شما روشنایی به ارمغان آورد به نگاه سوم خوش آمدید ◘◘◘◘ انسانها باید بیاموزند که نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشق شان باشد، تنها کاری که می توانند بکنند این است که خودشان او را دوست بدارند . بیاموزند که فقط چند ثانیه طول می کشد تا زخم هایی عمیق در قلب کسانی که دوست شان داریم ایجاد کنیم، اما سال ها طول می کشد تا این زخم ها را التیام بخشیم . بیاموزند ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد بلکه کسی است که به کمترین ها نیازمند است . بیاموزند انسان هایی هستند که ما را دوست دارند فقط نمی دانند که چگونه احساساتشان رابیان کنند . بیاموزند که دو نفر می توانند با هم به یک نقطه نگاه کنند اما به همان یک نقطه دو دید مختلف داشته باشند . بیاموزند کافی نیست که فقط دیگران را ببخشند بلکه باید بتوانند خود را نیز ببخشند. دیگر وبسایت و وبلاگ های ما balhayeparvaz.loxblog.com وnegahesevom2.loxblog.com وzarrinmadarkavir.ir وfakharii.loxnlog.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 19502
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



پخش ویدیو