نگاه سوم نگاهی بس روشن امّا پنهان فقط تو بدان
نگاه سوم نگاهی بس روشن امّا پنهان فقط تو بدان
کاش قلب ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل از پایین آمدن دستها مستجاب می شدند♣
آخرين مطالب
لینک دوستان.ودر انتها درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نگاه سوم و آدرس negahesevom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
بنام خدا

كاربر گرامي

با سلام و احترام

پيوستن شما را به خانواده بزرگ وبلاگنويسان فارسي خوش آمد ميگوييم.
شما ميتوانيد براي آشنايي بيشتر با خدمات سايت به آدرس هاي زير مراجعه كنيد:

http://help.persianblog.ir براي راهنمايي و آموزش
http://news.persianblog.ir اخبار سايت براي اطلاع از
http://fans.persianblog.ir براي همكاري داوطلبانه در وبلاگستان

در صورت بروز هر گونه مشكل در استفاده از خدمات سايت ميتوانيد با پست الكترونيكي :
support[at]persianblog.ir

و در صورت مشاهده تخلف با آدرس الكترونيكي
abuse[at]persianblog.ir
تماس حاصل فرماييد.

همچنين پيشنهاد ميكنيم با عضويت در جامعه مجازي ماي پرديس از خدمات اين سايت ارزشمند استفاده كنيد:
http://mypardis.com


با تشكر

مدير گروه سايتهاي پرشين بلاگ
مهدي بوترابي

http://ariagostar.com

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

 

 

 

دانلودحجم فایل :  652 کیلوبایت

دانلودپسوند فایل : PDF   

دانلودلینک غیر مستقیم : دانلود

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:آخرزمان, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

فرمت : MP3

 

حجم : 3 مگابایت

مدت زمان : 24 دقیقه

رمز فایل : www.ghiamat.ir

لینک غیر مستقیم : دانلود 

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

- فرمت : MP3

- حجم : 65 مگابایت

- رمز فایل : www.ghiamat.ir

- لینک غیر مستقیم : دانلود 

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:مصاف , عهد , دعا :منتظران,مهدویت,ظهور,دعا,سایتهای مهدویت,آخرزمان,مهدی,رستاخیز,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

بیش از 160 سال است که کلوب‌های خصوصی اشراف به عنوان گوشه دنجی برای طبقه موثر در سیاست های سیاسی ـ اقتصادی و اجتماعی آمریکا و جهان در این کشور فعالیت دارند. این کلوب های اکثرا مردانه در نگه داشتن قدرت در دست جمع محدودی از طبقه اشراف نقش اساسی دارند. اما با گذر زمان محدودیت های این کلوب ها برای نژاد، قومیت و جنس اعضا کم رنگتر شده است.

در این میان کلوب بوهمیان که تمامی اعضای آن را مردان تشکیل می دهند در حفظ بنیادهای خود کوشا بوده و یکی از قدیمی ترین کلوب های اسرار آمیز طبقه اشراف آمریکا است که دو تا سه هزار عضو دارد و از سال 1899 تا کنون هر تابستان در حدود سه هفته در جنگلی به نام بوهم در کالیفرنیا گرد هم می آیند.

 

بوهمین گرو
کلوب بوهم بیش ار 120 سال فعالیت دارد.

همایش های بیشه بوهم

همایش های این گروه حتی در روزهای حساس جنگ جهانی دوم نیز تعطیل نشده است. این افراد شامل سیاست مداران و افراد شاخص اقتصادی و نظامی آمریکا هستند به طوری که تمامی کم‍‍پ‍انی های بزرگ اقتصادی در این گروه نماینده ای دارند. اعضای گروه ارتباطات تنگاتنگی با هم دیگر داشته و هماهنگی های کاملی در مورد سیاست گذاری ها و روش های کاری خود در سطح داخلی و بین المللی دارند. هیچ فرد عادی که به گونه ای به طبقه قدرت و ثروت متصل نباشد؛ نمی تواند به عضویت این کلوب درآمده و یا به صورت مهمان در مراسم های فصل تابستان این کلوب شرکت کند. حتی اشراف و صاحب منصبان نیز نمی توانند به راحتی به این کلوب راه یابند.

 

بوهمین گرو

میهمانی صرف شام در بوهم

جنگل بوهم جایی است که سه هفته خوش گذرانی در این منطقه با مراسم های ویژه ای همچون شعر خوانی، اجرای تآتر و موسیقی، بازی های ورزشی، و مجالس ویژه شراب خواری و خوش گذرانی همراه است. از این سه هفته، هفته دوم بسیار با اهمیت است زیرا که اکثر اعضا سعی می کنند در این هفته حتما در بوهم حضور داشته باشند. در کنار این خوش گذرانی ها همیشه رایزنی ها و سخنرانی های سیاسی، اجتماعی و تاریخی نیز وجود دارد که از سوی خود اعضا ارایه می شود.

کلوب بیش از 500 نفر پرسنل خدماتی دارد که در طی گردهم آیی به رتق و فتق امور می پردازند. ورود میهمانان که همگی از اشراف و سیاست مداران انتخاب می شوند با تشریفات ویژه ای همراه است و حتما باید دعوت کننده خود برای استقبال حضور داشته باشد و در غیر این صورت ورود ممکن نخواهد بود.

عضویت در این گروه فقط با دعوت اعضای ثابت امکان پ‍ذیر است. درخواست نامه فرد مدعو برای عضویت در اختیار کمیته مرکزی قرار می گیرد و پس از بررسی های فراوان در صورت اثبات صلاحیت، فرد می تواند به عضویت این گروه در آید. این فرایند ممکن است تا پانزده سال و یا بیشتر به طول بیانجامد.

 

باشگاه های مختلف کلوب بوهمیان

کلوب شامل ۹۵ باشگاه مجزا است که هر یک، مکان مخصوص به خود را در جنگل دارند و ساختمان های مجزایی به اعضای هر کلوب اختصاص داده شده است. هر کلوب جزء، اسم به خصوص و اعضای به خصوصی نیز دارد. برای مثال اعضایی همچون هنری کسینجر و همچنین مسئولین سابق دولت فدرال و سایر رؤسای پروژه نظم نوین جهانی درممتازترین باشگاه یعنی «هیل بیل» جای دارند. کمپ هیل بیلی گروهی است که بوش پدر و پسر و افراد برجسته تیم نومحافظه کار سیاست مداران آمریکا از اعضای آن هستند.

 

بوهمین گرو بوهمین گرو
بوش پدر و پسر، اعضای هیل بیل روسای جمهور سابق آمریکا در کلوب اولز نست


 

 

به طور کلی اعضای این کمپ تجارت های بزرگ، بانک ها و رسانه ها را در اختیار دارند. کمپ «کاو من» دیگر کمپ مهم است که شامل افراد فعال در زمینه اتاق های فکر، کمپانی های نفتی، صنایع دفاعی و دانشگاه هاست. در «کمپ استووی» اعضای خانواده راکفلر و مدیران کپم‍انی های نفتی، بانک ها و اتاق های فکر مربوط به این خانواده مستقر هستند و در کمپ «اولز نست» نیز روسای جمهور سابق آمریکا، فرماندهان ارشد نظامی و اعضای وزارت دفاع حضور دارند.

بدیهی است که تجمع این تعداد از زرمداران و زورمداران دنیا طی سه هفته در یک جا نمی تواند خالی از نتایج وحشتناک برای بشریت باشد. مثلا گزارش هایی در دست است که نشان می دهد تصمیم به اجرایی کردن پروژه منهتن از طرف وزارت دفاع آمریکا که حاصل آن اولین بمب های اتمی ساخت بشر بود؛ در یکی از خوش گذرانی های اعضای این کلوب اتخاذ شده است.

 

اماکن ساخته شده در بوهم، نمادپردازی ها و تزئینات

از آنجا که برخی از هنرمندان مشهور نیز مفتخر به عضویت در این کلوب بوده اند؛ مکان های عمومی کلوب همچون کتابخانه، سالن های رقص، اتاق های میهمانان، بار ها و... با تابلوهای گران بها و اشیای هنری تزیین شده است. کلوب حتی یک مومیایی 2500 ساله مصری را از سال 1914 در اختیار دارد که نشانه ای از علاقه مندی اعضای کلوب به فرهنگ مصر باستان است.

این مومیایی توسط یکی از اعضا به کلوب اهدا شده است و یقینا افراد مطلع و آشنا به مقوله های ایلومیناتی، ماسونی، شیطان پرستی و... دلایل این علاقه مندی کلوب بوهمیان به فرهنگ مصر باستان را به خوبی می دانند.

 

بوهمین گرو بوهمین گرو

 


 

تمامی اماکن کلوب با تابلوها و اشیاء هنری گرانبها تزئین شده است.

 

این مومیایی با نام «بانو ایسیس» در یک تابوت شیشه ای در ورودی تآتر بوهمیان قرار گرفته است و اعضا همیشه با احترام در برابر آن می ایستند. نا گفته نماند که فراماسون ها «بانو ایسیس»را خدا- مادر معنوی خود می دانند. در آیین فراماسونری که آکنده از نمادها و نمادسازی هاست الهه های مصر باستان جایگاه ویژه ای برای خود دارند.گزارش هایی انتشار یافته است که بیان می کنند مجسمه آزادی به عنوان نمادی از بانو ایسیس ساخته شده است.

واضح است که در کشور آمریکا که فراماسونری، صهیونیسم جهانی و آیین های ضد الهی همچون شیطان پرستی و کابالا نبض سیاست، اقتصاد و رسانه را در دست دارند؛ کلوب بوهمیان و مراسم های تابستانه آنها نیز با توجه به نوع اعضای آن نمی تواند از این گرایش ها خالی بوده و صرفا یک اجتماع تفریحی باشد.

 

جغد، نماد بیشه بوهم

سمبل این کلوب جغد است که از اولین سال تاسیس آن استفاده می شود. به اذعان اعضای کلوب، جغد نمادی از حکمت زندگی و همیاری برای آنها است که امکان بقاء و مبارزه با نا امیدی را برای انسان در دنیا به یاد می آورد. با توجه به هجم ثروت و قدرتی که در دست این جهان خواران است؛ استفاده از جغد به عنوان نمادی برای مبارزه با نا امیدی منطقی جلوه نمی کند. وجود حالت هایی از نا امیدی در این انسان نماهایی که به هر کاری که خواستار انجامش هستند مبادرت می کنند؛ دور از ذهن است. پس جغد نمی تواند برای این گروه یک نماد انسانی و والا همچون مبارزه با نومیدی تلقی شود.

این نماد در تمامی مناطق و لوازم کلوب به کار گرفته شده است و یک مجسمه سنگی ۱۲ متری در کنار دریاچه جنگل بوهم نیز به شکل یک جغد ایستاده ساخته است. این تندیس در سال 1929 ساخته شده است تا مراسم مذهبی بوهمیان در کنار آن اجرا شود. در زیر پای این تندیس محراب سیاهی وجود دارد که جایگاه خاصی در مراسمات دارد. بوهمیان این مجسمه را بت بزرگ مولوخ می نامند و طی مراسمی با عنوان«درود»در حالی که رداهای قرمز پوشیده اند؛ به رژه و نیایش در مقابل این بت می پردازند.

بوهمین گرو بو همین


 

 

نماد جغد از پرکاربردترین نمادهای ایلومیناتی و ماسونی است که در شهرهای مختلف آمریکا به شکل زیرکانه ای در طراحی بناها و سازه های شهری به کار گرفته می شود.

در خاورمیانه، چین و شرق دور جغد نماد بد اقبالی و روح شیطانی است و از دیدگاه مسیحیت سنتی نیز جغد نمادی از نیروهای شیطانی، رویدادهای ناگوار و نابودی محسوب می شود. از سوی دیگر جغد نماد یهودیان مارانوس نیز می باشد. این یهودیان برای پیش بردن اهداف خود دین و آیین خود را مخفی نگه می دارند. از آنجا که جغد در شب، یعنی هنگامی که هیچ کس نمی تواند چیزی ببیندف بیدار بوده و قادر به دیدن است؛ مارانوس ها آن را نماد خود قرار داده اند.

 

بت مولوخ

به این ترتیب مولوخ که خدای سمبلیک باستانی شیطانی است؛ هنوز هم از میان افراد بی گناه و کودکان قربانی می گیرد. مولوخ الهه باستانی قربانی کردن است که در کتاب مقدس نیز به آن اشاراتی شده است. فرقه های عبادت کننده بت ملوخ در طول تاریخ دارای تشریفات وحشتناکی همچون آشامیدن خون انسان های قربانی شده در پای این بت بوده اند.

این قربانی ها در اکثر مواقع کودکان هستند. سالانه هزاران کودک در آمریکا گم می شوند و پلیس هیچگاه نمی تواند اثری از آنان بیابد. گاهی جسد این کودکان در مکان های نامتعارفی کشف می شود و متخصصین جرم شناسی نبود خون در جسد آنان را تایید می کنند.

بوهمین

بت مولوخ به شکل جغد در کنار دریاچه بوهم

در بیشه بوهم چه اتفاقاتی می افتد؟

در دهه چهل گزارش هایی در برخی از مطبوعات آمریکا منتشر شد که نشان می داد غیر از مشروبخواری، استفاده از مواد مخدر و همجنس بازی، فعالیت هایی همچون آدم ربایی، تجاوز، کودک آزاری جنسی و قربانی های خونین نیز در کلوب بوهمیان انجام می گیرد. متعاقب این افشاگری ها تحقیقاتی از طرف پلیس شروع شد که البته این بازرسی ها در سال ۱۹۴۷ متوقف گردید و پرونده به حال خود رها شد.   اما این کلوب و اسرارش همیشه برای افراد مطلع و کنجکاو جای سوال داشت.

در سال 2000 فیلم سازی به نام الکس جونز توانست به طرز معجزه آسایی از موانع امنیتی جنگل بوهم گذشته و وارد این اردوگاه شده و از مراسم های عجیب اعضای کلوب فیلم برداری کند. در این مراسم ها آیین قربانی کردن انسان در برابر مجسمه جغد انجام می شد. او به مدت پنج ساعت در اردوگاه بوده است و می گوید با این که با چشمان خودش اتفاقات را دیده ولی نمی تواند آنچه را که مشاهده کرده باور کند. جونز در بخشی از توصیفاتش چنین می گوید:

«سپس کشیش در باره «بابل و صور نیک» صحبت کرد. می دانیم که تنها یک جغد بزرگ و «صور نیک» وجود دارد، در انجیل و اسناد تاریخی دیگر آمده است که در سرزمین های بابل و کنعان کودکان را در پیشگاه الهه جغد مولوخ، می سوزاندند. برای مدت مختصری توجهمان به پشت خیمه ها در آنسوی ساحل جلب شد و باعث شد که از جغد منحرف شویم. ناگهان به خود آمدم و بعد از آن روی جغد و کشیش در جزیره تمرکز کردیم.

در ساحل غربی، یک قایق قدیمی رودخانه ای وجود داشت و شخصیتی عزرائیل مانند که ارابه را حرکت می داد، با قایق از آب عبور کرد. در حالیکه فرد دست و پا بسته ای در آن به حالت تعظیم درآمده بود .او آن فرد قربانی را نزد کشیش اعظم برد که در پای جغد منتظر بود، در پایین پله های نورانی که جغد روی آنها قرار داشت.


 

بوهمین بوهمین
«اندوه مهار شده» زنده زنده در آتش سوزانده می شود مراسم قربانی انسان در پای بت مولوخ


 

 

سپس در یک صحنه بسیار خوفناک دو کشیش سیاهپوش، قربانی را گرفتند و آن را به پیشگاه جغد بردند…قربانی برای نجات جانش التماس می کرد و صدای او از طریق بلندگو به گوش می رسید. اما آنها درخواست او را نپذیرفتند. آنها او را به درون قتلگاه بردند. این خواسته جغد بزرگ بود که او را بسوزانند. (قربانی را اندوه مهارشده می نامیدند) مثل کسی بود که توی پارچه سیاهی پیچیده باشند. در سمت بالای قتلگاه یک چراغ سنگی قرار داشت که آنرا مشعل جاویدان می نامیدند.کشیش اعظم مشعل خاموشی را برداشت و با مشعل جاویدان روشن کرد.

آن فرد دوباره جهت بخشایش التماس کرد، سپس کشیش اعظم پایین رفت، (البته به سختی، چون کشیش اعظم به قدری پیر بود که حتی به سختی راه میرفت) و هیزمها را آتش زد. سپس گفت که قصد دارد علائم را از بقایای باقی مانده بخواند. یک سنت بسیار وحشتناک و مرموز. این دیگر شیطان ساخته ی دست هالیوود نیست، این یک سنت وحشتناک بابلی و حقیقت محض است.

او همچنان از درد فریاد می کشید. ناگهان تمام آن صلیب های کوچکی که در طول ساحل دیده بودیم در آتش افکنده شدند، بنابراین من داشتم اثر نقاش قرون وسطی هیرونیموس بوش را با نام مناظر جهنم به عینه مشاهده می کردم: صلیب های فلزی سوخته، کشیش هایی با ردای سرخ و سیاه و کشیش اعظم با ردای نقره ای و شنل قرمز، جسد سوخته ای که از درد فریاد می کشید، یک جغد عظیم الجثه با شاخهای بزرگ، رهبران، بانکداران، اصحاب رسانه و آموزش جهان در این مراسم گرد آمده بودند. این نهایت جنون بود».

 

افشاگری های بعدی

در سال 2004 نیویورک پست گزارش داد که یکی از بازیگران برتر فیلم های پورنوی مردانه از طرف کلوب استخدام شده است تا در طول برگزرای اردو به اعضایی که تمایل دارند خدمات ارایه دهد. در واقع اردوگاه در کنار فعالیت های مختلف دیگرش یک مجلی عیاشی هم جنس بازی نیز برای اعضا فراهم می کند.

ریچارد نیکسون که از روسای جمهور سابق آمریکا بوده و قبل از ریاست جمهوری به کلوب نیز دعوت شده بوده در مورد مراسم ها و اتفاقاتی که در اردوگاه می افتد؛ گفته است «چندش آورترین اعمال شیطانی که حتی نمی توانید تصورش را بکنید».

کریس جونز، یکی از کارگران اردوگاه در سال ۲۰۰۵، افشا کرده است که بارها از طرف اشراف پیری که به اردوگاه آمده بوده اند؛ به او پیشنهاد رابطه جنسی شده است. جونز به خاطر این اظهاراتش و افشای اسرار کلوب از طرف دادگاه محلی کالیفرنیا محکوم به زندان شد.

بوهمین

لیست افراد حاضر در بوهم در سال 2008

همچنین در سال ۲۰۰۸ توسط گروه های فعال در مورد حقایق آمریکا لیستی از افراد شرکت کننده در کلوب کشف و منتشر شد که حضور تیم نومحافظه کار رییس جمهور سابق آمریکا در کنار نمایندگان شرکت ها و صنایع بزرگ، دولتمردان و بانک داران، در این اردوگاه را تایید می کند. جرج بوش، دیوید راکفلر، هنری کیسینجر، دونالد رامسفلد، کولین پاول و چندین نفر از سازمان سیا مانند جیمز وولسی در سال 2008 در گردهمآیی این اردوگاه شرکت کرده اند.

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

عامل ترور مقام معظم رهبری را بشناسید

یکی از اسرار تاریخ انقلاب اسلامی، عملیات ترور آیت الله خامنه ای در روز ۶ تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر است. در این ترور ناجوانمردانه امام جمعه تهران به شدت مجروح شد.

 

گروه رهروان فرقان ادعا می کند که این ترور توسط آنها صورت گرفته است اما کارشناسان امنیتی معتقدند که سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در پشت پرده این ترور قرار دارد.

حتی برخی همچون مرحوم حاج احمد قدیریان، معاون وقت دادستان کل انقلاب معتقدند که جواد قدیری از عوامل نفوذی سازمان در دستگاه امنیتی طراح و عامل این ترور بوده اند.

عامل ترور مقام معظم رهبری را بشناسید

اما پژوهش های اخیر صورت گرفته در مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان می دهد که شخصی به نام امیرمسعود تقی زاده، عامل و بمب گذار ترور آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران بوده است.

تقی زاده که زیر نظر محمد متحدی رهبر نظامی گروه فرقان عمل می کرده در ترور شهید آیت الله قاضی طباطبایی نیز نقش اصلی را داشته است. این تروریست ها در تاریخ ۹ بهمن ۱۳۶۰ در محل نمازجمعه تبریز اعدام شد.

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

6 ویژگی خاص امام عصر (عج)

برخی ویژگی های خاصّ حضرت مهدی علیه السلام بر طبق احادیث و روایات معتبر

 

۱٫ مخفی بودن آثار حمل در مادر حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

یکی از ویژگی های خاص آن حضرت این است که زمانی که مادر آن حضرت به ایشان باردار بوده، اثری از حمل در آن بانوی بزرگوار مشاهده نمی شد. این موضوع هر چند در برخی از پیامبران(علیهم السلام) سابقه داشته؛ ولی در باره امامان معصوم(علیهم السلام) این چنین، گزارش نشده است.
وقتی امام حسن عسکری(علیه السلام) نوید ولادت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به عمة بزرگوار خود (حکیمه خاتون) می دهد، آن بانو با کمال شگفتی می‌پرسد: چگونه امشب آن نور پاک از نرجس به دنیا می‌آید؛ در حالی که اثری از بارداری در او مشاهده نمی-شود؟۱

۲٫ مخفی بودن ولادت آن حضرت

از مهم‌ترین ویژگی‌های ولادت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، مخفی بودن آن است. سَعِیدِ بْنِ جُبَیر می‌گوید: از امام سجاد(علیه السلام) شنیدم که می فرمود: «فِی الْقَائِمِ مِنَّا سُنَنٌ مِنْ سُنَنِ الانْبِیاءِ(علیهم السلام) … وَ سُنَّةٌ مِنْ إِبْرَاهِیمَ … وَ أَمَّا مِنْ إِبْرَاهِیمَ فَخَفَاءُ الْوِلادَةِ وَ اعْتِزَالُ النَّاسِ …»؛۲ «در قائم ما سنّت هایی از پیامبران وجود دارد … اما از ابراهیم پنهانی ولادت و کناره گیری از مردم…».

۳٫ روشن شدن چراغی در بیت الحمد، از ولادت تا هنگام ظهور

«بیت» در لغت به معنای خانه و «حمد» به معنای ستایش و ثنا است. این واژه در بعضی از روایات ، به کار رفته و از آن به عنوان جایگاهی مربوط به حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) یاد شده است.
مفضل گوید: شنیدم امام صادق(علیه السلام) فرمود: «اِنَّ لِصَاحِبِ هَذا الاَمْرِ بَیتاً یقَالُ لَهُ بَیتُ الحَمْدِ فِیهِ سِراجٌ یزهَرُ مُنذُ وُلِدَ اِلَی یوْمَ یقُومُ بِالسَّیفِ لا یطْفَأ»؛۳ «همانا برای صاحب این امر خانه‏ای است که بدان «بیت الحمد» می‌گویند. در آن چراغی هست که از هنگام ولادت روشنی می‏بخشد؛ تا روزی که با شمشیر قیام می‌کند، خاموش نخواهد شد».
اگر چه به روشنی جایگاه این خانه و چگونگی روشنایی آن، بیان نشده است؛ ولی احتمال می‏رود مقصود، معنای کنایی باشد که با ولادت آخرین حجّت الهی، چراغ هدایت بشر با فروغی هر چه بیشتر، به پرتو افشانی پرداخته و زمین را از نور وجود خود آکنده ساخته است. این روایت با همین مضمون از امام باقر(علیه السلام) نیز نقل شده است.۴

۴٫ خاتم الاوصیا بودن ایشان

«خاتم الاوصیاء»، به معنای پایان بخش جانشینان پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) است. یکی از ویژگی های اختصاصی آن حضرت، آن است که پایان بخش سلسله امامت است. این لقب ابتدا بر زبان خود آن حضرت در کودکی، جاری شد.
طریف ابونصر گوید: «بر صاحب الزّمان وارد شدم؛ آن حضرت فرمود: برای من صندل احمر (نوعی چوب خوش بو) بیاور. پس برای ایشان آوردم؛ آن حضرت به من رو کرد و فرمود: آیا مرا می‏شناسی؟ گفتم: بله سپس فرمود: من کیستم؟ عرض کردم: شما آقای من و فرزند آقای من هستید. پس آن حضرت فرمود: مقصودم این نبود! گفتم: خداوند مرا فدای شما گرداند. بفرمایید مقصودتان چه بود؟
حضرت فرمود: «اَنَا خَاتَمُ الاَوْصیاءِ وَبِی یدْفَعُ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ البَلاءَ عَنْ اَهلی وَشِیعَتی»؛۵ «من خاتم الاوصیاء هستم که خداوند به وسیلة من، بلا را از اهل و شیعیانم دور می‏سازد».
علاوه بر خاتم الاوصیاء از حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به عنوان خاتم الائمه نیز یاد شده است؛ چنان که رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) می‏فرماید: «مَعَاشِرَ النّاسِ اِنّی نَبی وَعَلی وَصیی اَلا اِنَّ خَاتَمَ الاَئِمّةِ مِنّا القائِمُ الْمَهْدی…»؛۶ «ای مردمان! من پیامبرم و علی جانشین من است. آگاه باشید که خاتم الائمه، قائم مهدی از ما است».
این ویژگی نیز اختصاص به حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) دارد.

۵٫ پنهان زیستی ایشان

با مراجعه به مجموعه‏های روایی روشن می‏شود که شمار بسیاری از احادیثی که دربارة وجود حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بوده و از ظهور او نوید داده است؛ از غیبت غمبار او نیز خبر می‏دهد. غیبت آن حضرت ـ با ویژگی‌های خاص خود ـ به این صورت نه تنها برای هیچ یک از امامان(علیهم السلام) رخ نداده، که برای هیچ یک از پیامبران نیز اتفاق نیفتاده است. البته از برخی روایات استفاده می‌شود که یک نحوه غیبتی، برای برخی از انبیا بوده است.

۶٫ میراث انبیا نزد ایشان

یکی از ویژگی‌های حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) این است که هنگام ظهور، بسیاری از میراث‏های پیامبران را به همراه خواهد داشت. دربارة اینکه این امور به چه منظور نزد او جمع شده، سخن صریحی وجود ندارد؛ ولی با توجّه به نقش آن حضرت ـ که همان نقش انبیا و اولیا است و او آرزوی همه آنان را تحقق خواهد بخشید ـ می‏توان نتیجه گرفت که تمامی ابزار آنان، در اختیار حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار خواهد گرفت. دیگر اینکه آن حضرت وظیفه دارد تا همة پیروان ادیان را به دین مقبول الهی (اسلام) دعوت کند و این مواریث، نشانه‏هایی از حقانیت آن حضرت است. از این رو همان‏ گونه که در روایات از زنده ماندن حضرت مسیح(علیه السلام) ، به عنوان هدایت مسیحیان و ارجاع ایشان به پیروی از حضرت مهدی(علیه السلام) یاد شده؛ می‏توان سایر میراث‏ها را به عنوان وسیله‏ای برای اتمام حجّت بر آنان دانست.

برخی از آنچه در روایات مورد اشاره قرار گرفته، عبارت است از:

۶ـ۱٫ پیراهن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم)
یعقوب بن شعیب از امام صادق(علیه السلام) روایت کرده است که به وی فرمود: «آیا پیراهن قائم را ـ که هنگام قیام می‌پوشد ـ نشانت ندهم؟ عرض کردم: چرا؛ پس آن حضرت جعبه‏ای را خواست و آن را گشود و از آن پیراهن کرباسی را بیرون آورد. آن را باز کرد که ناگهان دیدم در آستین چپ آن، آثار خون مشاهده می‏شود. سپس فرمود: این پیراهن پیامبر گرامی خداوند است؛ در روزی که دندان‏های پیشین آن حضرت ضربه دید. آن خون را بوسیدم و بر صورت خویش نهادم. سپس امام صادق(علیه السلام) آن را در هم پیچید و برداشت».۷
۶ ـ۲٫ عمامه پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) ،
۶ ـ۳٫ زره رسول خدا(صلی الله علیه و آله وسلم) ،۸
۶ ـ۴٫ سلاح حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) ،۹
۶ ـ۵٫ پرچم پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) ،۱۰
۶ ـ۶٫ سنگ حضرت موسی(علیه السلام) ،۱۱
۶ ـ۷٫ عصای حضرت موسی(علیه السلام) ،۱۲
امام صادق(علیه السلام) فرمود: «عصای موسی چوب آسی از یک نهال بهشتی بود. هنگامی که وی به سوی مدین می‌رفت، جبرئیل آن را برایش آورد و آن عصا همراه با تابوت آدم، در دریاچة طبریه (در شمال فلسطین) است و هرگز آن دو نمی‏پوسند و تغییر نمی‏یابند تا اینکه حضرت قائم هنگام قیام، آن دو را بیرون می‏آورد».
۶ ـ۸٫ انگشتری سلیمان(علیه السلام) ،۱۳
۶ ـ۹٫ تشتی که حضرت موسی(علیه السلام) در آن قربانی می‏کرد.۱۴
امام علی(علیه السلام) فرمود: رسول خدا(صلی الله علیه و آله وسلم) فرموده است: «المَهْدِی مِنْ وُلْدِی، تَکُونُ لَهُ غَیبَةٌ وَ حَیرَةٌ تَضِلُّ فِیها الاُمَمُ، یأتِی بِذَخِیرَةِ الاَنبِیاءِ فَیمْلاُها عَدْلاً وَقِسْطاً کَما مُلِئَتْ جَوْراً وَظُلْماً»؛۱۵ «فرزندم مهدی یک غیبت و حیرتی دارد که امت‏ها در آن گمراه شوند. او با ذخیرة پیغمبران می‌آید و زمین را پر از عدل و داد می‌کند؛ آن گونه ‏که پر از جور و ظلم شده باشد».
همان گونه که اشاره شد، شاید یکی از حکمت‏های این میراث داری، این است که پیروان تمامی ادیان، با دیدن میراث پیامبر خود، به حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ایمان آورند و نیز اهداف حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و قیام ایشان، در برگیرندة تمامی اهداف پیامبران بزرگ است. از این رو در آن هنگامه عظیم، آن حضرت با در اختیار گرفتن میراث پیامبران بزرگ، هدف خود را ـ که در واقع هدف جمیع آنان بوده است ـ تحقق می‏بخشد.

پی نوشت ها:

۱٫ ر.ک: کمال الدین و تمام النعمة، ج۲، ص۴۲۶،ح۲؛ کشف الغمة، ج۲، ص۴۹۸؛ دلائل الامامة، ص۲۶۸٫
۲٫ شیخ صدوق(ره)، کمال الدین و تمام النعمة، ج۱، باب ۳۱، ح۳٫
۳٫ نعمانی، الغیبة، ص ۲۳۹، ح ۳۱٫
۴٫ محمد بن حسن طوسی(ره)، کتاب الغیبة، ص ۴۶۷، ح ۴۸۳٫
۵٫ کتاب الغیبة، ص ۲۴۶، ح ۲۱۵؛ کمال الدین و تمام النعمة، ج ۲، ص ۴۴۱، ح ۱۲٫
۶٫ فتال نیشابوری، روضة الواعظین، ص ۹۷٫
۷٫ الغیبة، ص ۳۵۰، ج ۴۲٫
۸٫ کافی، ج ۸، ص ۲۲۴، ح ۲۸۵٫
۹٫ الغیبة، ص ۳۴۹، ح ۴۰؛ کافی، ج ۸، ص ۲۲۴، ح ۲۸۵٫
۱۰٫ الغیبة، ۳۴۳، ح ۲۸ و ۴۳۵، ح ۱٫
۱۱٫ کافی، ج ۱، ص ۲۳۱، ح ۳٫
۱۲٫ کافی، ج ۱، ص ۲۳۱، ح ۱؛ الغیبة، ص ۲۳۸، ح ۲۸، کمال‏الدین و تمام النعمة، ج ۲، ص ۳۷۶، ح ۷٫
۱۳٫ الغیبة، ص ۳۴۳، ح ۲۷؛ کافی، ج ۱، ص ۲۳۱، ح ۱٫
۱۴٫ کافی، ج ۱، ص ۲۳۲، ح ۱٫
۱۵٫ کمال‏الدین و تمام النعمة، ص ۲۸۷، ح ۵٫

نویسنده:خدامراد سلیمیان
منبع: درسنامه مهدویت۱-ص۲۴۴ تا ص۲۴۸

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:مصاف , عهد , دعا :منتظران,مهدویت,ظهور,دعا,سایتهای مهدویت,آخرزمان,مهدی,رستاخیز,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:57 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 


 


 

یکی از نشانه های نزدیک شدن ایام ظهور حضرت ولی عصر علیه السلام اتفاقات شگفت و رخدادهای حیرت انگیز میان ماههای جمادی الاول تا رجب سال قبل از ظهور است.
آنگونه که از مجموع روایات دریافت می گردد،حدفاصل این 2 ماه اتفاقاتی خارق عادت و نامتعارف روی داده و شاید حوادثی هراس انگیز و بهت آور جهان را در بربگیرد که سبب شگفتی و حیرت انسانها گردد!     
این ناپایداری،آشفتگی و درهم ریختگی ایجاد شده در موسم بین جمادی و رجب احتمالاً یک مورد استثنائی و ویژه خواهد بود که جامعه جهانی را به شکل بنیادی متحول کرده یا دستکم بر پیکره آن تاثیری شگرف خواهد گذاشت.               
آنچنان که از مضمون نامه اول حضرت مهدیعلیه السلام به جناب شیخ مفیدرحمة الله علیه استنباط می گردد؛         
شدت اثر این تحول یا تحولات ایجاد شده - که سرآغاز آن ماه جمادی الاول است - به حدیست که می بایست باعث بیداری انسانها گردد،انسانهای به ظاهر بیداری که درجامعه امروز در واقع در خوابی عمیق و طولانی حتی بدتر از خواب مرگ،به سر می برند!       
خود حضرتعلیه السلام از سرآغاز این مجموعه وقایع که میان جمادی و رجب اتفاق خواهد افتاد،با عنوان "رویداد عبرت آموز" یاد کرده است…   
در میان روایات رسیده از معصومینعلیهماالسلام دقیقاً و به شکلی واضح و روشن اشاره نشده است که این رویداد عبرت آموز میان جمادی و رجب چه خواهد بود،اما همانطور که در مقاله "در مسیر ظهور" اشاره کرده ام،به روایتی از حضرت علیعلیه السلام اشاره شده است که طی این حادثه شگفت انگیز،مردگان و برخی از اموات اقدام به تنبیه و تادیب آدمیان می کنند‼          
علی الظاهر این واقعه آنچنان شگفت و حیرت انگیز می نماید که حتی حضرت علیعلیه السلام نیز پیوسته از آن اظهار شگفتی و تعجب می نموده است،آنچنان که روایت می گوید حضرت بارها در این باره فرموده بودند که؛
"در عجبم از آنچه میان جمادی و رجب می بینم!"  

اما در این پست ما ابتدا به احتمال و گمانه زنی پیرامون "رویداد عبرت آموز" از منظر و دیدگاه این حقیر می پردازیم و سپس در پست بعدی به "عجایب میان جمادی و رجب" اشاره ای خواهیم داشت که به اعتقاد بنده متاثر از همین رویداد عبرت آموز است!          
اگرچه اکثر محققین و بزرگان دقیقاً "رویدادعبرت آموز" را رمزگشائی نکرده و حدس و گمانی پیرامون آن مطرح ننموده اند،اما آنچه که این بنده کمترین راجع به این رویداد عبرت آموز گمان برده ام احتمالاً همان جابجائی سیاره زهره از مدار اصلی خود به یک مدار فرعی است که اینجانب آنرا با عنوان مانور "اکسترا لوپ – Extra Loop" معرفی نموده ام. 
اما اینکه چرا بنده تصور می کنم این "مانور اکسترا لوپ" است که از سوی حضرت ولی عصرعلیه السلام درحکم رویدادی عبرت آموز تلقی شده است،بنا به نتیجه گیری ها و دلایلی است که آنها را در زیر مطرح می نمایم؛ 

ابتدا ترجمه قسمتی از نامه را که در آن به "رویداد عبرت آموز" اشاره شده است،می آوریم و سپس به شرح و توضیح دلایل می پردازیم:
             
"…از رویدادی که به هنگامه فرارسیدن جمادی الاول امسال روی خواهد داد،عبرت آموزید و از خواب گرانی که شما را ربوده است،برای رخداد سهمگین از آن بیدار شوید.بزودی نشانه ای روشن از آسمان و نشانه ای روشن از زمین پدیدار خواهد گشت و در شرق عالم رویدادهای اندوهبار و دلهره آور رخ خواهد گشود و آنگاه گروههائی که از اسلام بیرون رفته اند بر عراق سلطه خواهند یافت…"  

و اما طرح دلایل؛

دلیل اول) شما اگر دقت کنید می بینید که حضرت مهدیعلیه السلام صراحتاً در نامه اشاره نموده است که؛      
"نشانه ای روشن از آسمان پدیدار خواهد گشت"       
پس درواقع می توان اینگونه برداشت کرد که حضرتعلیه السلام به نوعی رمزگونه ما را متوجه یک رویداد آسمانی نموده است که مقارن جمادی الاول رخ می دهد…  
اما اینکه چرا اینجانب این رویداد آسمانی را به "مانور اکسترا لوپ" نسبت می دهم،در بند سوم به آن اشاره خواهم نمود!           

دلیل دوم) حضرتعلیه السلام در این نامه اشاره می کند که این "رویداد عبرت آموز" سرآغازی برای یک "رخداد سهمگین" است که مدتی پس از آن به وقوع خواهد پیوست…
در واقع اینطور که از محتوای نامه به نظر می رسد این رویداد عبرت آموز پس از چندی و در ادامه به یک واقعه تکان دهنده و شگرف منتهی خواهد شد!    
اگر شما مقاله "شرحی بر علائم نجومی آخرالزمان" را مطالعه فرموده باشید،می بینید که مانور "اورلوپ" که هم اینک مانور "اکسترالوپ" جای آنرا گرفته است،یک رخداد عجیب و نامتعارف نجومی می باشدکه سبب ساز تغییر و جابجائی مدار سیاره زهره می شود اما آنچه مهم تر از آن است مانور هراس انگیز "بلت لوپ" است که چندی بعد و متاثر از همین جابجائی مداری سیاره زهره رخ می دهد(مانور "بلت لوپ" یا حلقه کمربند مانوری است که سبب حلقه زدن سیاره زهره به دور زمین خواهد شد)…       
پس شاید بتوان مانور"Extraloop" را به رویداد عبرت آموز و مانور"Beltloop"را به رخداد سهمگین پس از آن تشبیه نموده و مطابقت داد! والله العالم

دلیل سوم) اما مورد سوم شرح و تفسیری است که جناب علامه قزوینیرحمة الله علیه در کتاب "امام مهدی از ولادت تا ظهور" بر این نامه نوشته است…آن فقید سعید در تفسیر و شرح این قسمت از نامه چنین آورده است؛

آنگاه حضرت از بحرانی که در پیش است خبر می دهد و می فرماید:   
"اذا حل جمادی الاولی من سنتکم هذه،فاعتبروا بما یحدث فیها."       
واژه "عبرت" و اعتبار به معنای پندپذیری است و از عبور مشتق شده است که انتقال از مکانی به مکان دیگر را نشان می دهد…

این بنده حقیر زمانیکه این تفسیر را ملاحضه می نمودم،حقیقتاً متعجب و شگفت زده شدم!   
واقعاً چه چیزی قراراست از مکانی به مکان دیگر انتقال داده شود!؟    
آیا این انتقال و جابجائی تنها به مفهوم ظاهری آن - یعنی انتقال ذهن- است یا معانی عمیق و گسترده تر دیگری را نیز در برمی گیرد‼؟  
خود جناب قزوینی این موضوع را استعاره و کنایه ای از انتقال ذهن انسان از موضوعی به موضوع دیگر قلمداد می کند…ایشان در این باره می نویسد؛

…و در اینجا مفهوم آن این است که ذهن انسان از کاری به کار دیگر انتقال یابد…به عنوان مثال:         
اندرز گرفتن از مرگ یعنی انتقال ذهن انسان از مرگ دیگران به مرگ خویش است و با دیدن مرگ دیگران می اندیشد که او نیز سرانجام خواهد مرد یا اینکه فلان ثروتمند دچار فقر گردید یا قدرتمندی به ذلت گرفتار آمد و انسان با این پندپذیریها از مسائل و رخدادها عبرت می گیرد…

اما به اعتقاد اینجانب مفهوم "انتقال" در این نامه فراتر از آنچیزی بوده است که آقای قزوینی بدان اشاره کرده و یا شاید هم این نامه ای چند لایه باشد که مفاهیم بنیادی و بیشتری در لایه های زیرین آن مستتر است…به هر جهت نباید فراموش کنیم که این نامه توسط کسی نگاشته شده است که بر مجموعه انسانها برتری ذهنی و علمی دارد. علی ایحال! مفهوم از این انتقال یا همان واژه "فاعتبروا" می تواند کنایه و استعاره ای از انتقال سیاره زهره به یک مدار جدید باشد که همانگونه که عرض کردم متاثر از آن پس از چند ماه علائم نجومی رعب آور و نامتعارف آخرالزمان پدیدار خواهد گشت!

پس درنتیجه شاید بتوان گفت که ؛     
منظور از"رویداد عبرت آموز" مانور احتمالی "Extra Loop" است که منجر به انتقال و جابجائی سیاره زهره از مدار فعلی خود به یک مدار جدید خواهدشد... 
و منظور از "رخداد سهمگین پس از آن" نیز مانور "Belt Loop" است که منجر به وقوع علائم نجومی نامتعارف و هول انگیز آخرالزمان خواهد شد که اهم آن همان گردش Clockwise زمین یا طلوع آفتاب از مغرب است!



اما آنگونه که این حقیر تصور کرده ام -البته مشروط براینکه حضرت حقتعالی آنها را نسبت به این فعل ماذون فرماید- مانور "اکسترالوپ" می بایست در همین تاریخ یعنی اوایل جمادی الاول و یا ایام نزدیک به آن صورت بپذیرد؛   
اهله سیاره زهره دارای 8 مرحله می باشد،و هم اینک سیاره در فاز ماقبل پایانی خود یا فاز"Resurrection - رستاخیز" قراردارد که تا نهم ماه مارس(18 اسفند)به طول می انجامد و سپس وارد آخرین فاز از گردش هلالی خود موسوم به "Lord - ارباب" خواهد شد که از روز دهم ماه مارس(19 اسفند) آغاز می گردد!    
بنابراین به اعتقاد این حقیر،با توجه به توضیحات فوق الذکر محتمل ترین زمان برای آغاز "مانور اکسترالوپ" در اواخر فاز Resurrection و از تاریخ نوزدهم فوریه (برابر با اول اسفند و اول جمادی الاول) تا روز نهم ماه مارس (برابر با 18 اسفند و 18 جمادی الاول) می باشد.       
اما آنچه که در جامع روایات از آن به عنوان "عجایب میان جمادی و رجب" یاد شده است احتمالاً متاثر از همین جابجائی مداری سیاره زهره خواهد بود!
شخصاً معتقدم که این جابجائی سیاره زهره نوعی ناپایداری و آشفتگی در سراسر منظومه شمسی علی الخصوص در سیاره همسایه اش زمین،ایجاد خواهد نمود که در برخی زمینه ها ایجاد نابرابری کرده و موازنه را برهم خواهد زد که احتمالاً برخی از عجایب میان جمادی و رجب - از جمله جنبش مردگان یا همان انقلاب اموات و همچنین فرآیند تسخیر کالبدها - از آن جمله است…  
البته موارد دیگری را نیز به عنوان رویداد عبرت آموز می توان محتمل دانست از جمله؛
- فرو رفتن منطقه "حرستا" در زمین (که در خطبة البیان به آن اشاره شده)    
- رخداد زلزله ها و طوفان های مهیب و نابودکننده در اقصی نقاط جهان
- اصابت اجرام آسمانی همانند آستروئید و شهاب سنگ به زمین(علی الخصوص آمریکای شمالی)     
که انشاالله تعالی متعاقباً به شرح و توضیح آن خواهیم پرداخت.

تصحیح و توضیح -   
حداکثر ارتفاع مداری سیاره زهره از زمین در قسمت بالای دایرة البروج،برفراز ماه مارس قراردارد و در قسمت زیرین دایرة البروج این حداکثر فاصله هم عرض با ماه سپتامبر است که در تصویر زیر نقاط A وB  نامیده شده است.در این دو نقطه،مدارهای سیاره زهره و سیاره زمین از نظر ارتفاع نسبت به همدیگر در وضعیت حداکثر یا Maximum قراردارند.  

 


متاسفانه اینجانب در طی مقالات نجومی این نقاط را اشتباهاً Maximum Elongtion معرفی نموده ام که از بابت این اشتباه که در سایه ناآگاهی و ذیق اطلاعات بنده صورت گرفته است پوزش می طلبم…         
Maximum Elongtion یا حداکثر کشیدگی تعریف دیگری دارد که انشاالله در فرصتهای آتی آنرا توضیح خواهیم داد.       
مورد دیگری که باید آنرا تصحیح نمایم زمان "اکسترالوپ" است که بنده در مقاله "در مسیر ظهور" اشتباهاً تاریخ آن را Mar-Apr 2015 عنوان نموده ام که به نظر می رسد با توجه به اطلاعاتی که در این مقاله ارائه شد در نظر گرفتن تاریخ   Feb-Mar 2015 محتمل تر و صحیح تر است!

و اما توضیح؛   
احتمال دارد که در اختتامیه این بحث سوالی مطرح شود بدین مضمون که:     
چرا مانور "اکسترالوپ" می بایست در تاریخ ذکر شده انجام گردد،درحالیکه در قبل و بعد از این تاریخ نیز احتمال انجام این مانور وجود دارد!؟       
البته کاملاً صحیح است!        
احتمال انجام مانور "اکسترالوپ" در قبل و بعد از موعد احتمال داده شده نیز ممکن است،اما مسئله اینجاست که چون آنها درنظر دارند تا این تقابل(مانوربلت لوپ)درماه جولای انجام شود،با توجه به اختلاف سرعت 2 سیاره و همچنین سایر مغایرتهای برداری و مداری و غیره به احتمال قوی انجام مانور"اکسترالوپ" تنها در این تاریخ(Feb-Mar 2015) می تواند امکان یک ملاقات نزدیک را بین زهره و زمین در آن تاریخ (July 2015)فراهم نماید‼!    
و به عنوان سوال پایانی؛       
چرا ابلیسلعنت الله علیه و پیروانش می خواهند قرار ملاقات زهره و زمین را در ماه جولای 2015 ترتیب دهند؟       
این حقیر شخصاً گمان می کنم که آنها می خواهند با سبب ساز شدن چنین رویداد شگرفی در جولای 2015،وقایع احتمالی این ماه را تحت الشعاع قرارداده و به حاشیه ببرند!    
سابقاً و در طی مقاله "درمسیرظهور" اشاره کردیم که؛
 چنانچه به اذن حضرت اللهجل الشانه اگر هم اینک در مسیر ظهور قرار گرفته باشیم ارباب وقایع پیش رو "صیحه جبرئیلی" است که انشاالله تعالی موعد آن ماه جولای 2015 خواهد بود...و شما اگر مقاله "تقویم سفیانی" را ملاحضه کنید خواهید دید که "صیحه جبرئیلی" دقیقاً در میان علائم نامتعارف نجومی آخرالزمان که در ماه جولای 2015 رخ می دهد،قراردارد!          
ابلیسلعنت الله علیه و پیروانش به پندار غلط خود تصور می کنند که اگر رویداد شگرف و خوفناکی همانند رویاروئی زهره و زمین به وقوع بپیوندد آنگاه حواس جامعه جهانی را آنقدر درگیر خود خواهد نمود که در زمان "خروج یمانی،سفیانی" و متعاقب آن "صیحه جبرئیلی" توجه بسیار کمتری نسبت به آنها معطوف خواهد شد!        
 درجائیکه امپراطوری رسانه و توزیع اخبار در دست نزدیکترین یاران قسم خورده ابلیس ملعون است،شما فکر می کنید در زمان رخداد این وقایع،به کدامین یک پوشش خبری بیشتری اختصاص داده خواهد شد!؟         
انحراف سیاره زهره از مدار خود و احتمال برخورد آن با زمین / یا خروج یمانی – سفیانی / و یا صیحه آسمانی!؟!؟       
به همین دلیل است که خدایتعالی که اصل دانائی،زیرکی و هشیاری است "صیحه جبرئیلی" را طوری طراحی نموده است که به هیچ وجه احتیاج به حمایت و پوشش بنگاه های خبری نداشته باشد!       
زمانیکه جناب روح القدس عزیز در شب 23 رمضان بانگ حق سرمی دهد،پیش از آنکه ارباب رسانه خبردار شوند و بخواهند خدعه ای برای خاموش کردن آن بیندیشند این ضمیرباطنی انسانهاست که گیرنده آن خبر است و این پیام آسمانی را بی نیاز از پوشش تریبون خبری یاوران ابلیس،تایید،تفسیر و پشتیبانی خواهد نمود.انشاالله         
اگرچه تریبون ابلیس و یاورانش و اعظم بنگاههای خبری توان شگرف خود را در درگیر نمودن ذهن انسانها در جریان 2 فتنه "شارلی ابدو" و "معاذالکساسبه" به بوته آزمون گذاشته و الحق و الانصاف هم که چند میلیارد انسان را خوب بازی دادند،اما شما یقین بدانید که "صیحه جبرئیلی" موردی نخواهد بود که آنها بتوانند آنرا به چالش کشیده و یا تحت الشعاع فتنه اعظم خود قراردهند!
صیحه آنچنان کوبنده است که حتی اجازه نخواهد داد تا آنها برای تفسیر و توضیحش از جای خود برخیزند!       
عزیزان! صیحه هیچ احتیاجی به تایید و پشتیبانی ندارد،او خود به تنهائی پشتیبان و تایید کننده خود خواهد بود.انشاالله

(ثبت نظرات)

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله القاصم الجبارین


بدینوسیله اکیداً هشدار می دهیم به تمامی قوای خارجی که قصد مداخله در امور کشور یمن را دارند؛

چنانچه ظرف 24 ساعت(پس از انتشار این پیام)حملات متوقف نگردد و از اقدامات مداخله جویانه در این کشور جلوگیری به عمل نیاید آنگاه حضرت حقتعالی را قسم جلاله می دهیم به حق جمیع یاوران راستینش که دست انتقام از آستین قوای الهی خارج نموده و شاهزادگان و شیوخ ناز پرورده کشور عربستان را به ترتیب اولویت نقش مداخله جویانه شان در این فتنه،شربت مرگ عاجل نوشانیده و به دیار عدم  رهسپار نماید و در نزد پیشوای تازه گذشته شان ملک عبدالله جای دهد.
بدیهیست هرگونه مسئله داخلی در کشور یمن به ملت آنها مربوط بوده و خود ایشان در مورد حل مسائل داخلیشان به شیوه ای خداپسندانه اقدام خواهند نمود.
پروردگارا قسم می دهیم تو را به حق حضرت زهرای مرضیهسلام الله علیها که فتنه گران و مداخله جویان در امور یمن را به شدت تنبیه نموده و خشم بی امان خود را برسر آنها فروبباری.
بارایزدا!آنانکه دریمن پرچم حق برافراشته اندخودرا انصارتو می دانند،پس اینک تو میدانی و انصار تو،چراکه توخودفرموده ای؛

"ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:آخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله الرحمن الرحیم 

اللّهمَّ صلِّ وَ سَلِّم، وَ زِد وَ بارِک،عَلی صاحبِ الدَّعوَةِ النَّبویَّة،وَ الصَّولَةِ الحَیدریَّة،و العِصمَةِ الفاطِمیَّة،و الحِلمِ الحَسَنِیَّة،و الشّجاعَةِ الحُسَینِیَّة،و العِبادَةِ السَّجّادِیَّة،و المآثِرِ الباقِریَّة،و الآثار الجَعفَرِیَّة،و العُلومِ الکاظِمیَّة،و الحُجَجِ الرَّضَوِیَّة،و الجُودِ التَّقَوِیَّة،و النَّقاوَةِ النَقَوِیَّة،و الهَیبَةِ العَسکَریَّة،و الغَیبَةِ الإلهیَّة،أللّهمَّ عجل فرجه و سهِّل مخرجه و جعلنا من شیعته و اعوانه و انصاره.

علیرغم هشداری که در تاریخ  1394/01/07  در خصوص توقف حملات به خاک یمن داده شد،متاسفانه همچنان شاهد جسارت و ماجراجوئی متخاصمین هستیم! جنگجویانی که حقیقتاً مشخص نیست که با چه نیتی پای در چنین ورطه هلاکتی نهاده اند؛    
آیا آنها می خواهند که جلوی تشکیل یک حکومت شیعی را بگیرند!؟   
و یا جلوی ظهور حضرت ولی الله الاعظم را!؟   
علی ایحال.    

عاقلانه و خردمندانه است که در این زمان "برادران یمانی" ضمن صبر و تحمل و بردباری،خویشتن داری از خود نشان داده و با تکیه بر خدایتعالی و قوای الهی او همچنان در موضع دفاعی قرارداشته و از پاسخگوئی متقابل پرهیزنمایند تا شعله های آتش این شرارت که به تحریک شیطان و شرارت صهیون و آل سعود برافروخته شده است فروزان تر نگردد...
به نظر می رسد که لازم است تا در این مقطع زمانی "برادران یمانی" - که امید است انشاالله  تعالی به قصد قرب و رضای الهی اقدام به برپائی این جنبش و انقلاب نموده باشند - بیانیه ای بین المللی را صادر فرموده و بمنظور اتمام حجت با کافران متخاصم، به سمع جهانیان برسانند؛

"بیانیه یمن" –

"برادران یمانی"در سایه صدور این بیانیه می بایست که پیش از هرچیز آرامش را به جهانیان عرضه نموده و مواضع خردمندانه خویش را برای آنها بازگو نمایند...    
قطعاً از دید شما برادران خردمند حکومت مردمی یمن متعلق به تمامی آحاد خواهد بود ولو اینکه هیئت حاکمه آن از سادات و شیعیان باشند...     
بدیهیست که حکومت مردمی یمن تحت لوای رهبری و هدایت شما سادات عزیز متعلق به همگان است و آنچه که پس از استقرار دولت ملی شما عزیزان در یمن وجود خواهد داشت آرامش،صلح،دوستی و برادری با همه جهانیان است...          
چه خوب است تا طی این بیانیه شما به همه ملتها و دولتها اعلان نمائید که هیچ دشمنی و مخاصمه ای بین "یمن جدید" و هیچ کشوری در جهان نخواهد بود و ثمره تشکیل این دولت مردمی چیزی به جز روابط دوستانه و برادرانه نیست،علی الخصوص با همسایگان و حتی کشور عربستان...
طی این بیانیه به آنها اطمینان قلبی بدهید که تنگه باب المندب و خلیج عدن معبر صلح و دوستی است و مردم یمن قدوم همه رهگذران از این آبراهه را مبارک و خجسته دانسته و ارج و منت می نهند...
جهانیان باید اطمینان یابند که تلاش شما در این اقدام اصلاحگرانه و جنبش داخلی فقط بدین منظور است تا اراذل و اشرار القاعده و سایر گروه های تکفیری را از کشور خود بیرون رانده تا یمن به سرنوشت افغانستان،عراق و سوریه دچار نشود و به لانه ای امن برای تروریست ها مبدل نگردد... و قص علی هذا.

بزرگواران! بدیهیست پس از انتشار چنین بیانیه ای در سطح جهانی و در کنار پرهیز از مخاصمه،انشاالله تعالی و به حول و قوه الهی،حجت بر تمامی مداخله جویان در امور داخلی یمن تمام خواهد شد!        
و چنانچه پس از صدور "بیانیه یمن" ماجراجویان عداوت پیشه همچنان به جنگ و مخاصمه ادامه بدهند امید است که به اذن حضرت ملک تعالی جل العظمة،قوای الهی مداخله نموده و سران این آشوب را ازائتلاف "ابلیس – صهیون" گرفته تا پادشاه عربستان و سایر اطرافیان دخیل در این فتنه و همچنین سران تمامی کشورهای ائتلاف را همچون برگ خزان بر زمین بریزند و همچمون ربایندگانی تیزچنگ جانهای آنها را بستانند!  

آنهائیکه که آتش این فتنه را برافروخته اند و آن کسانیکه در آن دمیدند باید بدانند که اگر شعله این فتنه را خاموش نکنند قوای الهی بزودی بر آنها دست خواهند یافت و زهر تلخ ناکامی را درکام آنها فروخواهند ریخت؛
هرکجا که باشند ولو"فی بروج مشیده"!

أَیْنَمَا تَکُونُوا یُدْرِکْکُمُ الْمَوْتُ وَلَوْ کُنْتُمْ فِی بُرُوجٍ مُشَیَّدَةٍ

(ثبت نظرات)

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله الرحمن الرحیم 



اگرچه رویم خجل از دیدن روی توست
با این وجود آرزویم آرزوی ظهور توست

 

سخن اول)

چرا ما باید آرزومند ظهور حضرت ولی عصر علیه السلام باشیم و تعجیل،تسهیل و تسریع در امر فرج حضرتش را از خداوند متعال درخواست نمائیم!؟ 

امام صادق علیه السلام فرمودند:  
«فلما طال علی بنی اسرائیل العذاب ضجوا و بکوا الی الله اربعین صباحاً فاوحی الله الی موسی و هارون یخلصهم من فرعون فحطّ عنهم سبعین و مأه سنة، هکذا انتم لو فعلتم لفرج الله عنا، فاما اذ لم تکونو فان الامر ینتهی الی منتهاه»            
یعنی:  
«زمانیکه عذاب بنی اسرائیل طول کشید،آنان چهل صبح به درگاه خدا گریستند،ناله کردند و ضجه زدند. پس خداوند 170سال در فرج آنان تعجیل کرد و به موسی و هارون وحی نمود که آنان را از فرعون خلاصی بخشند.شما نیز اگر چنین کنید،خداوند فرج ما را می رساند و اگر مانند آنان نباشید،امر ظهور به انتهای زمان معین خود مو کول خواهد شد». (تفسیر عیاشی جلد 2 صفحه 154)

و اما شما خود به عینه شاهد بوده اید که ظرف این چند سال اخیر چه فتنه ها که به پا نشده و چه آشوب ها که صورت نگرفته است...شما خود دیده اید که این فتنه آخرالزمان را هرکجا که خاموش کرده اند درجای دیگری برافروخته شده،و از هرکجا که رانده اند از جای دیگری سربرآورده است؛  
در افغانستان مهارش می کنند سر از اوکراین در می آورد،در سوریه جلوی آنرا می گیرند به عراق می گریزد،یک روز مصر و تونس و لیبی و مغرب را آشفته می نماید،فردا روزی رفته و نوار غزه را به آشوب می کشد،روز دیگری سراز یمن در می آورد و و و...         
این فتنه آخرالزمان همچون گره کوریست که گشودنش از توان ما خارج است.گره ای که روز به روز نیز پیچیده تر خواهد شد و تا آنجا پیش خواهد رفت که نهایتاً بشریت در مقابل آن زانو زده و از پای درخواهد آمد!      
پس باید اذعان داشت که در شرایط موجود و با اوضاع فعلی حاکم برجامعه جهانی،کاملاً بدیهیست که اگر از جانب درگاه الهی در امر ظهور حضرت ولی عصر علیه السلام مساعدتی نشود و خدای نخواسته در این میان بداء حاصل گردد،بشریت تاوانی بس سهمگین خواهد پرداخت و از بابت این تاخیر،لطمات جبران ناپذیری خواهد دید!                   
پس الزاماً برای رهائی از این هزارتو و برای دفع این ابرفتنه نیاز به حضور مدبرانه منجی است که زیر نظر رهنمودهای حکیمانه الهی این قائله را رفع و رجوع نماید و این جامعه بحران زده و این کشتی آسیب دیده را از این دریای طوفانی به سلامت عبور داده و به ساحل نجات برساند انشاالله.  

سخن دوم)

نباید از ظهور حضرت ولی عصر علیه السلام احساس ترس و تعذب کرد!    

متاسفانه در سایه آموزه های غلط  -که آن نیز مسلماً از فتنه شیطان سرچشمه می گیرد - بسیاری از مردم می پندارند که با ظهور امام زمان علیه السلام آسایش و آرامش از آنان سلب خواهد شد و به مشقت و گرفتاری دچار خواهند گشت!!!        
مردم می بایست یقیین بدانند که ایشان نمی آیند مگر برای تسهیل در امور!  
امروزه مردم در همه جای دنیا از گرفتاری در امور شخصی گرفته تا تخریب محیط زیست،آثار زیانباری را دیده و لمس می کنند...سازمان ها و نهاد های جهانی در خصوص فجایع متعدد زیست محیطی و آثار بسیار زیانبار ناشی از گرم شدن زمین مرتباً بیانیه صادر کرده و هشدار می دهند درحالیکه از دست هیچکسی نیز کاری ساخته نیست!   
برای حل این مشکلات فردی و جمعی مسلماً نیاز به حضور کسی است که همگان به او اعتماد کنند و پایان دادن همیشگی به این دغدغه ها را به او بسپارند البته با همکاری،هماهنگی و کمک خودشان!     


در آیات پایانی سوره کهف اشاره شده؛
زمانیکه ذوالقرنین به مشرق زمین می رسد با گروهی از مردم ملاقات می کند درحالیکه  که آنها از شرارت یاغیانی با نام "یاجوج و ماجوج" به ستوه آمده اند...آنها به ذوالقرنین می گویند که اگر بتوانی ما را از شر این قوم راهزن و یاغی خلاص کنی ما به تو گنجهای فراوانی خواهیم داد...اما ذوالقرنین به آنها می گوید که من برای حل این مشکل به گنجهای شما احتیاجی ندارم بلکه همراهی و کمک خودتان را لازم دارم!!!

در واقع ذوالقرنین ایده و راه حل رهائی از مشکل را ارائه می کند و مردم آنرا اجرا می کنند و بدین ترتیب از شر فتنه "یاجوج و ماجوج"برای همیشه رهائی میآبند!   

مردم در همه جای دنیا باید بدانند که هم اکنون "یاجوج و ماجوج" به ما زده و رهائی از شرآنها ممکن نیست مگر درسایه ظهور ولی خدا و با هماهنگی و همکاری خود ما و این را نیز باید بدانند که آن عزیز به پول و سرمایه ما هیچ احتیاجی ندارد و خودش به تنهائی صاحب سرمایه خدادای فراوانیست.         

خوب به خاطر دارم که سالها قبل و زمانیکه بسیار جوان بودم با یکی از دوستان راجع به زمان ظهور حضرت بحث می کردیم...فضای بحث بسیار هیجانی شده بود و همچنان با شور و حرارت از زمان ظهور امام زمان می گفتیم...می گفتیم که اگر امام زمان بیاید چنین و چنان می کند این گنهکار را می گیرد،آن خلافکار را می کشد،آن دیگری را چوب ادب می زند،از تیغه شمشیرش خون میچکد،تا رکاب اسبش را خون می گیرد و و و...

همان شب در عالم رویا شنیدم که صدای با هیبتی،با لحنی آمرانه مرا مورد خطاب قرارداد که؛

"نه شمشیری از رو خواهم بست،و نه قطره ای خون ریخته خواهد شد!"


اما بازهم خاطره ای دیگر را تعریف می کنم که زبان حال جامعه جهانی ماست؛          
در همان ایام جوانی روزی به کوهستان رفته بودم و در هنگام بازگشت یکی از مسیر های فرعی و میانبر را به اشتباه رفتم...هوا گرگ و میش بود و من نیز با اطمینان خاطر از اینکه در مسیر صحیح قراردارم با سرعت حرکت می کردم تا پیش از تاریک شدن هوا خودم را به کوهپایه و آبادی برسانم...ناگهان احساس کردم که سایه ای در پشت سرم حرکت می کند!برگشتم و نگاه کردم دیدم جوانی همسن خودم سلام می کند...به او جواب گفتم و بلافاصله اضافه کردم که؛       
"رفیق! من محلی هستم و در یک مسیر فرعی حرکت می کنم مبادا به امید من حرکت کنی و از مسیر خودت باز بمانی!؟"       
چند لحظه ای مکث کرد و سپس گفت؛         
"جسارت نشود اما فکر می کنم شما در مسیر اشتباهی قراردارید و اگر ادامه بدهید گم خواهید شد...من از بالای یال شما را دیدم و حدس زدم که ممکن است به خاطر محدودیت دید در هنگام غروب مسیر را اشتباهی رفته باشید بنابراین با سرعت حرکت کردم و پس از حدود بیست دقیقه خودم را به شما رساندم تا جسارتاً این موضع را به شما تذکر بدهم البته اگر قصد خودکشی ندارید(البته این را به مزاح گفت چون آن زمان خودکشی  - خصوصاً عشاق شکست خورده - در کوهستان باب بود) !"      
هم عصبی شدم و هم خنده ام گرفته بود(متاسفانه بنا به دلایلی در آن زمان دچار عجب و غرور کاذب شده بودم)به او گفتم؛        
"بچه جان! من بیست سال است در این سلسله جبال کوه پیمائی می کنم و تمامی مسیر ها را یک به یک مثل کف دستم می شناسم آنوقت تو از بالای یال خودت را به من رسانده ای که مثلاً مرا به مسیر درست راهنمائی کنی و به خیال خودت مرا نجات دهی!؟"        
وقتی دید با عنصر کله شقی طرف است که به این راحتی ها زیر بار نمی رود،بلافاصله نقشه ای را از داخل کوله پشتی اش درآورد و گفت؛      
 "پس بیا تا با هم نگاهی به این نقشه بیاندازیم...اگر مسیر ها را خوب می شناسی پس باید بدانی که این قله سمت چپی فلان قله است و آنکه در قسمت شمالی قراردارد با توجه به لبه تیز آن فلان قله است و اینهم دره میانی است و آن قسمت هاشور خورده مسیر اصلی است و در این قسمت نیز دو مسیر فرعی و میانبر وجود دارد که مسیر پایین تر بن بست است و ما دقیقاً در همین مسیر قرارداریم!"         
چند لحظه با دقت نگاه کردم و بلافاصله متوجه اشتباهم شدم...او دقیقاً درست می گفت،من اشتباهاً در مسیر بن بست در حال حرکت بودم،مسیری که دقیقاً مشابه مسیر سمت راست خود بود اما انتهای آن به یک دیواره بلند و صعب العبور منتهی می شد...و چنانچه آن رفیق عزیز مرا ندیده بود و یااینکه بی تفاوت عبور کرده و مرا متوجه اشتباهم نکرده بود،مشخص نبود که آن شب سرد زمستانی و در برودت منفی بیست درجه،در آن کوهستان چه بر سرم می آمد!"

حتماً می دانید چه می خواهم بگویم!
حکایت این بنده حقیر و آن رفیق نجات بخش دقیقاً حکایت جامعه امروز جهانی و حضرت بقیة الله الاعظم است!

آیا آن رفیق گرامی در آن روز کذائی برای اینکه مرا از خطر مرگ نجات دهد با مشت و لگد به جانم افتاد و دست و پای مرا بست و مرا به زورسرنیزه از آن مسیر غلط بازگردانید!؟      
خیر!بلکه آن دوست بزرگوار ابتدا مرا تعقیب کرد و پس از اینکه مطمئن شد که مسیر را اشتباهی می روم خودش را به من رسانید و سپس با منطق و استدلال صحیح و در کمال آرامش مرا از خطر قریب الوقوعی که با آن روبرو بودم آگاه کرد و پس از آن نیز انتخاب را به عهده خودم گذاشت و بدیهی بود که من نیز پذیرفتم چون از جانم که سیر نبودم و قصد خودکشی نداشتم!؟ و اگرچه به علت همان غرور کاذب و بیجا اندکی معذب و سرخورده شدم اما در دلم خدای را شکر کردم که آن جوان را به دادم رسانید...

بزرگواران! درجامعه امروز جهانی کسانی که با ظهور امام عصر علیه السلام مخالفت کرده و در برابر آن موضع می گیرند،حقیقت موضوع را درک نکرده و ناآگاهند...یا اینکه دچار همان غرور کاذب هستند... و یااینکه واقعاً قصد خودکشی دارند!!!

در روایات آمده است که؛        
حضرت مهدی علیه السلام پس از ظهور با سفیانی ملاقات می کند و او را تشویق به توبه نموده و بسوی خدا دعوت می کند و منطق و کلام حضرت آنچنان تاثیرگذاراست که سفیانی می پذیرد!   
سفیانی زمانیکه از ملاقات با امام بازمی گردد یاران و نزدیکانش گرادگرد او را گرفته و از او می پرسند؛  
"ما صنعت یا سفیانی!؟" (یعنی ای سفیانی چه کردی!؟)      
سفیانی درپاسخ آنها می گوید؛         
"من در برابر منطق پولادین او هیچ نداشتم و اسلام وی را پذیرفتم"

(این درحالیست که باید بدانیم جنایات سفیانی به مراتب بیشتر از آنچیزی است که ما هم اینک از اصحاب داعش و گروه های وهابی و تکفیری مشاهد می کنیم!)

بازهم در پاره ای از این روایات اشاره شده است که؛   
سفیانی پس از پیمان شکنی،وقتی بدست یاران امام  عصر علیه السلام دستگیر شده و به نزد ایشان برده می شود،حضرت از اصحاب خود درباره او چاره جوئی می کند... اما اصحاب حضرت به ایشان می گویند؛    
بازهم می خواهی رهایش کنی تا پیمان شکنی نموده و فتنه برپا کند!؟         
سپس امام علیه السلام می فرمایند؛      
پس او را به خودتان واگذارش نمودم! (بدین مفهوم که حکم را خود شما در مورد او اجرا کنید)

این نمونه ای از برخورد حضرت علیه السلام با یک عنصر پلید و آلوده و جنایتکار است که در روایات بدان اشاره شده است،شخصیتی که درجات بسیار پایین تر از آنرا اگر بدست ما بسپارند بلادرنگ هلاکشان می کنیم اما  می بینیم که امام علیه السلام در مورد آنها رافت داشته و به هدایتشان امیدوار است!  
آیا از ظهور چنین امام و پیشوای بزرگی باید ترسید و یا احساس تعذب نمود!؟!؟!؟       

"آنکه با نمرود این احسان کند            ظلم کی با موسی عمران کند!؟"


سخن سوم)

شب آرزوها و آرزوی ظهور امام عصر علیه السلام!

ماه رجب ماه بسیار بزرگ و با فضیلتی است آنچنان که آنرا ماه خدا می خوانند...       
از ماه های چهارگانه قمری که به ماه های حرام موسوم هستند،سه ماه ذی القعدة الحرام،ذی الحجة الحرام و محرم الحرام اختصاصاً بواسطه انجام اعمال حج،جنگ در آنها حرام شده است اما چهارمین ماه که جنگ  در آن حرام است – شاید به احترام خود حضرت حقتعالی – همین ماه رجب است!

اولین شب جمعه ماه رجب "لیلة الرغائب" یا شب آرزوها نام دارد...می گویند هرکسی پنجشبه اول ماه رجب را روزه داری کند و سپس شامگاهان با خدا رازونیاز نماید،حضرت حقتعالی آرزویش را برآورده        می سازد.  

مرحوم حاج شیخ عباس قمی رحمة الله علیه در مورد "لیلة الرغائب" در کتاب مفاتیح الجنان اعمالی را نوشته است از جمله روزه پنجشنبه اول ماه را و سپس یک نماز با فضیلت که شامگاهان مابین مغرب و عشاء خوانده می شود.  

عزیزان! بیائید تا همه با هم تمامی آرزوهای خود را در آرزوی ظهور حضرت مهدی علیه السلام خلاصه کنیم و امسال در این شب خجسته ظهور حضرتش را یگانه آرزوی خویش قراردهیم چراکه اگر به مرحمت و لطف الهی این آرزوی جمعی ما برآورده گردد،انشاالله در سایه دولت آسمانی آن حضرت جمیع آرزوهای همه ما محقق خواهند شد.

پس اگر ظهور حضرتش را عاجلاً و به زودی زود می خواهیم و خدمتگزاری در دولت جهانی او را در همین ایام آرزو داریم،شاید آرزوی ظهور آن حضرت در این شب آرزوها – پنجشنبه 3 اردیبهشت – آخرین فرصت باشد. 

(ثبت نظرات)

 

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله القاصم الجبارین 

" إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَاد ِ "

 


شکست پروژه انبیاء الهی!؟

بارها و بارها و بارها از بنده سوال شده است که؛

اگر حق و حقیقت پیروز است و راه و رسم درست و صحیح در پیروی از حق است،پس چرا همواره در طول تاریخ پیروزی از آن باطل بوده و همیشه این شیطان و پیروانش بوده اند که فاتح میدان بوده اند!؟

حقیقتاً ما اگر نگاهی گذرا به تاریخ گذشته داشته باشیم خواهیم دید که این سخن بیراهی نیست و در طول تاریخ،حق و حقیقت همواره در برابر ناحق قربانی شده است!
از رویاروئی یکایک پیامبران الهی با طاغوت زمانشان گرفته تا خود واقعه عاشورا -جز مواردی بسیار معدود و اندک- قصه همین بوده !

اما چرا و به چه دلیل!؟


برداشت اول – عملکرد جبهه باطل!

اجازه بدهید تا بعنوان سرآغاز،یک ماجرای واقعی را برایتان حکایت نمایم؛

جام جهانی فوتبال 1990 ایتالیا،مرحله یک هشتم نهائی دیدار میان 2 تیم برزیل و آرژانتین!

زمانیکه تیم فوتبال برزیل برخلاف اکثریت پیش بینی ها و در عین شایستگی و برتری کاملاً محسوس،نتیجه مسابقه را یک بر صفر به آرژانتین واگذار کرد،هافبک سرشناس برزیلی "کلودیو ابراهیم وازلئال برانکو" طی یک مصاحبه مطبوعاتی عنوان کرد که آرژانتینی ها در نیمه دوم مسابقه با آبهایشان ما را مسموم کردند!!!
"کلودیو برانکو" آن زمان مدعی شده بود که پس از نوشیدن از بطری آب آرژانتینی ها تمامی عضلات بدنش کرخت شده و به سختی آن مسابقه را به پایان رسانیده بود!

اما همان زمان تمامی مطبوعات ورزشی او را بواسطه این صحبت،مضحکه عام و خاص نمودند و به خاطر این ادعای عجیب و غریب وی را ریشخند نموده و به باد تمسخر گرفتند!
اما این ماجرا گذشت تا اینکه "دیه گو مارادونا"(کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 1990)چهارده سال بعد از آن ماجرا و در سال 2004 ،به خاطر زیاده روی در مصرف مواد مخدر و همچنین آثار زیانبار ناشی از اضافه وزن به سختی بیمار شده و به بستر مرگ افتاد...
از آنجائیکه نوع آدمی وقتی مرگ را به خود نزدیک احساس می کند وجدانش بیدار شده و زبان به اقرار و اعتراف می گشاید،"دیه گو" نیز متاثر از آن شرایط وخیم که گریبان گیرش شده بود لب به اعترافی تکان دهند گشود و پرده از رازی برداشت که سبب حذف تیم برزیل از جام جهانی 1990 شده بود!
او گفت که؛
حق با "برانکو" بود!...ما بطری های آب خودمان را مسموم کردیم و به بچه های تیم گفتیم که آبهائی که در اختیار تیم ما قرارداده اند بی کیفیت است،و شما اگر در بین بازی به آب نیاز داشتید حتماً از بطری های آب تیم برزیل بنوشید!
از این ماجرا تنها من،سرمربی تیم و پزشک تیم خبر داشتیم...
در واقع این ایده دکتر بیلاردو سرمربی تیم بود چرا که او اعتقاد داشت؛
ما به هر قیمتی که شده باید برزیل را حذف کنیم و این جام را به خانه ببریم!

"پیروزی به هر قیمتی که شده!"

 

عالیجنابان،بزرگواران،سروران و عزیزان!
همواره این استراتژی شیطان و شیوه سپاه باطل در تمامی تاریخ بوده است؛

"پیروزی به هر قیمتی!"

برای غلبه بر حریفانت دوپینگ کن،اگر جواب نداد حریف را مسموم کن،ولی در این میدان مسابقه پیروز شو ولو به هر قیمتی!

عزیزان! در دیپلماسی شیطان جوانمردی و لوطی گری جائی ندارد!


برداشت دوم – عملکرد جبهه حق!

و اما در جبهه حق...؛

بزرگواران! استفاده از شگرد و بازی و سیاست بمنظور پیروزی،در میان جبهه حق جائی ندارد حتی برای کسری از ثانیه!!!
حاکمیت حق برپایه اصول اخلاقی و رسوم جوانمردی استوار است،و حق هرگز ذلت پیروزی کثیف را برنمی تابد و غلبه بر باطل را به شیوه خودش پیروزی نمی داند!
حق شرم دارد از اینکه برای پیروزی در این میدان حتی لحظه ای به استفاده از نیرنگ و سیاست بیاندیشد تا چه رسد به آنکه بخواهد بدان شیوه متوسل شود!

روایتی از سپاه حق و شیوه عملکرد آن در رویاروئی با سپاه باطل!

شما حتماً شنیده اید که؛
وقتی در اوایل محرم الحرام سال 61 قمری سپاه امام حسین علیه السلام وارد کربلا می شود، با گروهی از سپاهیان عمر سعد به فرماندهی حربن یزیدبن ریاحی روبرو می گردد و متوجه می شود که آنها تشنه هستند و آبی ندارند،پس به اصحاب خود دستور می دهد که به آنها آب داده و حتی اسبانشان را نیز سیراب نمایند!
اما عمرسعد لعنت الله علیه در تاسوعا و عاشورا چه کرد!؟
آن ملعون حتی زنان و کودکان حرم حضرت سیدالشهدا را از آب محروم کرد...
برای چه!؟
برای اینکه امام را تحت فشار بگذارد و سریعتر و آسانتر پیروز گردد...این شیوه شیطان و راه ورسم سپاه باطل است!
اما امام علیه السلام که پیشوای حق است چگونه رفتار می کند!؟
در روایات آمده است که گروه بیشماری از جنیان قبل از عاشورا به کربلا آمده بودند تا امام را از نزدیک یاری نمایند...زعفر جنی که فرماندهی بخش کوچکی از آن سپاه عظیم جن را عهده دار بوده است به امام می گوید که اگر اذن جهاد بدهی من و یارانم در کمتر از نیمروزی تمامی این سپاه کفر را منهزم و پراکنده می کنیم!...اما امام اجازه جهاد به آنها نمی دهد و همگی آنها را مرخص می کند اما بسیاری از آنها حاضر به ترک گفتن امام نمی شوند اما امام می فرمایند که اگر من ولی شما هستم به شما فرمان می دهم که میدان را ترک کنید...و تنها آن زمان همگی از حضور امام مرخص می شوند...اما زعفر جنی پس از مدتی به تنهائی بازمی گردد و می گوید یا اباعبدالله،مادرم گفت که اگر فرزند فاطمه سلام الله علیه را تنها بگذاری از تو راضی نخواهم شد و تو را عاق والدین خواهم نمود!...امام به او می گوید پس فقط بنشین و نظاره گر باش و زنهار و مبادا  که دخالتی بکنی!
براستی چرا امام حسین علیه السلام چنین تصمیمی می گیرد!؟
چرا امام برای پیروزی بر سپاه یزید از این سلاح نامتعارف(حضور قوای جن)استفاده نمی کند و نبرد را به سود خویش به پایان نمی رساند!؟
بدین علت که پیشوای حق پیروزی به هر قیمتی را،پیروزی نمی داند...انسان در برابر انسان و شمشیر در برابر شمشیر!

و اما سپاه حق و حقیقت و روایتی دیگر از آن؛

 زمانیکه کوفیان سست و ماتم زده متوجه می شوند که بازی خورده اند و در صفین حق با حضرت علی علیه السلام بوده و قرآن بر نیزه کردن و جریان حکمیت از سوی معاویه نیرنگی بیش نبوده،پشیمان گشته و به امام مراجعه می کنند تا مجدداً به جنگ با معاویه و سپاهیان او بروند...
سپاه بزرگی برای کارزار آماده می شوند تا به فرماندهی حضرت علی علیه السلام به سراغ معاویه رفته و کار او و یاران نیرنگ بازش را یکسره کنند...اما چندین فرسخ پیش از رویاروئی با سپاه معاویه لعنت الله علیه خبر به امام می رسد که خوارج نهروان فتنه و آشوبی به پاکرده اند و راه را بر مردم می بندند و دوستداران امام را می کشند و از جمله این جنایات فجیع اینکه "ابن خباب" را ذبح کرده اند و شکم زنش را پاره کرده و جنین از درون شکمش بیرون آورده اند!...
وقتی امام می شنود سرمرکب خویش را به سوی نهروان کج می کند و بین واجب و واجب تر، دومی را برمی گزیند و هرچه یاران و اصحابش به او می گویند که؛
چندین فرسخ بیشتر تا نابودی کامل معاویه فاصله نیست اجازه بدهید تا ابتداء کار او را یکسره نمائیم و سپس به سراغ نهروانیان برویم...
اما امام نمی پذیرد و در پاسخ اشاره می کند که از منظر حق(خدایتعالی)هم اینک خوارج نهروان در اولویت هستند!
برای هرکسی مسلم است که اگر امام در آن زمان تنها در اجرای امر حق،اولویت را رعایت نمی نمود و ابتداء به جنگ معاویه می رفت،کار سپاه باطل همان 1400 سال پیش تمام بود و حق حاکم شده بود و قصه تمام!...
اما همه می بینند که پیشوای حق نه تنها دوپینگ نمی کند،و نه تنها از شیوه های نامتعارف استفاده نمی کند،و نه تنها حریف خود را مسموم نمی کند،بلکه آنچنان مقید به اصول اخلاقی – الهی  است که حتی حاضر نیست ترک اولی نماید !(ترک اولآ یا ترک اولویت یعنی واجب را بر واجب تر مقدم داشتن) 

نقل است که حضرت علی علیه السلام و یکی از اصحاب از کنار خانه ای می گذشتند که صدای بسیار زیبایی را می شنود که آیاتی از قرآن را تلاوت می نمود...آن یار امام(که احتمالاً میثم یا عمار بوده است)از آن صدای روح نواز به شگفت می آید و حیرت می کند اما امام به او می گوید که از حبیبم رسول خدا شنیدم که صاحب این صوت زیبا قاتل من است...آن یار امام می گوید اگر بدین امر یقین دارید اجازه بدهید تا هم اکنون بروم و کار وی را یکسره نمایم اما امام در جواب می فرماید؛
اگرچه یقین دارم اما در راه و رسم حق، قصاص پیش از فعل جایز نیست!

 شما ببینید که درجه ایمان و اعتقاد به اصول اخلاقی و درست کرداری در میان پیشوایان حق تا چه اندازه است که حضرت امام سجاد علیه السلام می فرمایند؛ 
براستی که اگر قاتل پدرم شمشیری را که با آن قصد قتل پدرم را داشت،نزد من به امانت می گذاشت من امانت او را به وی باز می گرداندم!     

اما آن ابلیس خبیث ملعون و سپاه باطلش نه تنها اماناتی را که تهدید جان آنهاست بلکه هیچ امانتی را به صاحبش رد نمی کنند،و نه فقط کسانی را که تهدید جان آنها هستند بلکه هزاران هزار انسان بیگناه را نیز که هیچ خطری برای آنها محسوب نمی شوندبه جرم ناکرده و پیش از موعدش می کشند!!!

خب درجائیکه حق اینچنین به درستکاری و اخلاق پایبند است و باطل آنچنان به زشتکاری و نیرنگ،آیا از سپاه باطل انتظار دیگری به جز پیروزی می توان داشت!؟
بزرگواران! باطل همیشه از پشت خنجر میزند و برای استیلای خود بر جهان،از هرشگردی استفاده می کند... نیرنگ و سیاست همواره از کارآمدترین ابزار "ناحق" است و رمز پیروزی این شجره منحوسه و ارباب پلیدشان ابلیس در طول تاریخ،همین بوده است و لاغیر!

حضرت علی علیه السلام می فرماید؛
اگر بنای حق برپایه مصلحت اندیشی و سیاست بود،علی سیاست باز ترین عرب بود!

 و شما این را یقین بدانید که اگر قراربود تا در نبرد میان حق و باطل،اربابان حق و حقیقت نیز از نیرنگ و سیاست استفاده کنند،آنگاه استیلای ناحق بر جهان به اندازه یک نیمروز هم نبود!
 

و اما سخنی از باب ضرورت و در حکم حسن ختام؛
اگرچه از برای این وبسایت مایه ننگ و شرمساری است که حتی نامی از شجره ملعونه آل سعود به میان آورد،اما به ناگزیر از برای آنها و یا کسانی که این سخن را به گوش آنها می رسانند می گوید تا بدانند که؛
اگرچه میان خدا با هیچ کس خویشاوندی نیست اما شاید در این بین شخص یا اشخاصی باشند که میان آنها و قوای الهی - علی الخصوص فرشتگان قهر و ملک خشم جناب سطاطائیل علیه السلام - قرابتی باشد...و حتی شاید بحث دین و مدیون باشد!
آنها باید بدانند که در این میان کسی هست که نه پیشوای حق است،نه الزامی بر رعایت اوجب و اولی دارد،نه اهل ملاحضه است و نه حتی عهدی دارد که برای درهم کوبیدن باطل از شیوه نامتعارف استفاده نکند!
این "هیچ ابن هیچ کس" اگر ناگزیر گردد برای درهم فروکوبیدن شجره ملعونه آل سعود از هر شیوه نامتعارفی استفاده می کند!
ای در کنج عافیت نشستگان به تفریح خود بپردازید و به تحریک ابلیس ملعون و کارگزاران غضب شده اش،چوب در لانه زنبور نکنید و وارد این ماجرای خطرناک و این بازی مرگ آفرین نشوید،چرا که اگر مدیون دین خود را طلب نماید به اذن حضرت جبارومنتقمجل العظمة ،قوای خشم الهی کاخ سلطنت آل سعود و شاهزادگانش را همچون پشم زده شده درهم خواهند کوبید و جهانیان بقایای اجساد ایشان را همچون بقایای "اصحاب فیل" روئیت خواهند نمود؛

"فَجَعَلَهُمْ کَعَصْفٍ مَّأْکُولٍ "

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:رستاخیر,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

"صیحه آسمانی" یا اذن ظهور حضرت ولی الله الاعظم علیه السلام

همراه با سپری شدن ماه های جمادی،رجب و شعبان و از آخرین پست این وبسایت تا به امروز، از اینجانب پیوسته و مکرر سوالاتی پرسیده می شود که فرضاً چرا فلان وقایعی را که شما پیش بینی کرده بودید اتفاق نیفتادند؟       
چرا سفیانی نیامد؟  
چرا یمانی نیامد؟      
چرا علائم نجومی بوقوع نپیوست؟ و و و ...

اولاً در پاسخ تمامی این سوالات باید عرض کنم که شما اگر تمامی مقالات و کامنتها را از روز آغاز این وبسایت تا به همین امروز مشاهده بفرمائید هرگز نخواهید توانست سخنی را از بنده پیدا کنید که در آن به طور جزم به رخدادن واقعه ای اشاره نموده باشم،بلکه بارها و بارها مکرراً عنوان کرده ام که آنچه بنده در مورد برخی حوادث آینده نسبت به آن قلم فرسائی می کنم تنها درحکم حدس و گمان است و نه چیزی بیشتر !

ثانیاً از شما میپرسم؛
آیا اینکه علائم نجومی اتفاق نیفتاده چیز بدیست!!!؟         
آیا شما دوست می داشتید که یک رخداد نامتعارف نجومی همه چیز را بهم بریزد و ملت از شدت ترس و دلهره جان به لب شوند!؟     
یک کسوف ساده و معمولی خود به خود وهم برانگیز است چه رسد به یک سلسله وقایع نجومی نامتعارف که مشخص نباشد سرمنشاء آن کجاست! 
یا اینکه مثلاً انقلاب سفیانی آنگونه که باید و شاید نبوده است!    
از نظر شما پیش از ظهور حتماً می بایست نوعی از سفیانی خروج کند که از دمشق تا کوفه را به خون شستشو داده و با اجساد انسانها فرش نماید!؟  آیا داعش کافی نبوده!؟

یا پیش از ظهور حتماً باید زلزله ای در شام بیاید و هزاران هزار کشته برجای گذارد!؟      
آیا همین میزان بدبختی که از هزار زلزله بدتر است برای مردم سوریه کافی نبوده است!؟
یا چون هنوز جنگهای "قرقیسیا" و "آرماگدون" با آن کیفیتی که در روایات آمده است،برپا نشده پس ظهوری نیز درکار نیست!؟ آیا کیفیت جنگ قرقیسیا حتماً باید مشابه همان "...و مائده فی قرقیسیا..." باشد تا ظهور حضرت حجت علیه السلام اتفاق بیافتد!؟   
آیا نمی شود تصور کرد که شاید رحمت الهی برآن شده تا این مراحل سبک تر طی گردد و با حداقل خسارت به ظهور منتهی شود!؟        
شاید چنین ظهوری به دل بعضی ها نمی چسبد و حتماً از نظر آنها ظهور زمانی معنا پیدا می کند  که یک کشتار جانانه با همان کیفیتی که در روایات آمده،رخ بدهد!؟ شاید باید اینگونه شود تا ظهور از نظر چنین جماعتی قابل قبول باشد!؟

بعضی به ما می گویند که این تحولات جاری در یمن نشانی از آن قیام یمانی که در روایات آمده ندارد،چرا که "یمانی" ذکر شده در روایات اسلحه به دست نیست و قیامش جنبشی اصلاح طلبانه است!؟   
اما اینجانب از شما می پرسد که؛   
آیا همین قیام یمن،در ابتداء یک جنبش مردمی و به دور از خشونت نبود!؟
آیا این بنده خدا(عبدالملک حوثی)حرکت خود را به دور از تشنج و درگیری و در چارچوب یک الگوی خردمندانه آغاز ننمود!؟این بندگان خدا کجا دست به اسلحه بردند!؟         
آنها در کمال آرامش و قدم به قدم در شرف یکپارچه کردن و اتحاد سرزمین یمن بودند،نبودند!؟ آیا اساس حرکت آنها پیش از حمله ائتلاف،یک حرکت انسانی و دعوی خداپسندانه نبود!؟
اما ابلیس و سپاه باطل به مجرد اینکه دیدند مشخصات این جنبش با مختصات ارائه شده در روایات شبیه است،آمدند مداخله کردند و آنرا به آشوب کشانیدند...!     
انقلابیون هیچ مشکلی با منصور هادی نداشتند و حتی اصرار داشتند که او همچنان رئیس دولت باقی بماند اما سپاه باطل که هیچ بهانه ای برای مداخله در اوضاع این جنبش مردمی نداشت،جناب رئیس هادی را با پیشنهاد بسیار بالائی تطمیع کرد تا او  بعنوان شخص اول کشور بهانه جوئی نموده و راه را برای مداخله در اوضاع داخلی یمن برای بیگانگان هموار کند! منصور هادی زمانی استعفا داد که هیچ کدام از طرف های یمنی موافق استعفای او نبودند و زمانی از یمن گریخت که هیچ تهدیدی پیش رو و پشت سر او نبود!        
سپاه باطل سعی کرد تا بدین شیوه جنبش مردمی و آگاهانه یمن را به یک چالش سیاسی – نظامی کشیده تا به جهانیان بگوید که؛       
"آن یمانی که شیعه در انتظار آن است،این یمانی نیست چراکه این یمانی اهل نزاع و درگیری و تفرقه افکنی است و رئیس دولت قانونی خود را از کشورش بیرون کرده!"

بگذریم...!

اما آنچه که بنا دارم تا دراینجا موکداً و مکرراً به آن اشاره کنم این موضوع است؛

عزیزان،سروران،بزرگواران و عالیجنابان!

3 علامت از میان 5 علامت حتمی مرتبط با ظهور حضرت بقیة الله الاعظم،پیش از آنکه ظهور اتفاق بیافتد رخ خواهند داد...اما زمان رخداد 2 علامت دیگر پس از ظهور حضرت علیه السلام  ولی قبل از قیام ایشان(مابین ظهور و قیام) خواهد بود!

اما آن سه علامتی که قبل از ظهور رخ می نمایند عبارتند از ؛      
یمانی – سفیانی – صیحه آسمانی 
آنچه که بسیاربسیار مهم است تا نسبت به آن هشیاری و آگاهی در بین منتظران ایجاد شود اینست که در مورد آشکار شدن "یمانی" و "سفیانی" تنها کمیت مهم است و نه کیفیت!!

بدین مفهوم که فرضاً، حتماً لازم نیست که این قیام ها دقیقاً همزمان و مقارن بایکدیگر بوده باشند و یا اینکه الزماً در ماه رجب باشند و قص علی هذا...

اما در مورد "صیحه آسمانی" از آنجاکه شاه کلید حل مسئله بوده و بحث بسیار حساسی است،هم کیفیت آن و هم کمیت آن  هردو در دامنه قطعیت این علامت هستند...بدین مفهوم که این معجزه الهی به ترتیبی طراحی شده است که هرکسی که بر روی زمین زندگی می کند این بانگ آسمانی را به زبانی که خود با آن تکلم می کند می شنود و هیمنه و رعب این بانگ و خروش آسمانی از درون و بیرون انسانها را تکان می دهد و آنها را به مرز یقین و باور کامل قلبی می رساند آنچنانکه هرکسی سریعاً متوجه خواهد شد که این رخداد یک امر ماوراء طبیعی و رویدادی کاملاً نامتعارف است...صیحه بسوی حق(حضرت مهدی علیه السلام)دعوت می کند و تاثیر آن برروی انسانها آنچنان است که اگر ابلیس در مقابل آن بدل نزند هیچکس از ایمانی که بواسطه شنیدنش آورده است،بازنمی گردد!

کیفیت صیحه این چنین است و کاملاً بدیهیست که شبیه سازی چنین چیزی ناممکن است!    
آنچه که در مورد "صیحه آسمانی" در دامنه قطعیت قراردارد وقوع آن است در قالب کیفیتی که توضیح داده شد،اما اشاره به تاریخ و زمان وقوع آن - شب جمعه 23 رمضان - در حکم یک کد معرفه و عاملی برای دقت شناسائی آن است!
اینکه چرا در روایات اشاره شده که صیحه در 23رمضان است بدین علت است که؛         
این بانگ را منتسب به حضرت جبرئیل علیه السلام می دانند و از سوی دیگر ما می دانیم که حضرت جبرئیل علیه السلام در شب قدر به همراه سایر ملائکه به زمین می آیند تا مقدرات سالانه را به حضرت صاحب الامر علیه السلام تنزیل نمایند،از این رو اذن ظهور حضرت علیه السلام که آن نیز در حکم اعظم مقدرات است در این شب عزیز از آسمان به زمین آورده می شود و توسط جناب جبرئیل قرائت می گردد آنچنان که هرکسی بتواند هماهنگ با فهم و درک و منطق و زبان تکلم خود آنرا شنود نماید!

پس فعلاً می بایست که چشم انتظار شب جمعه 23 رمضان 1436 قمری مصادف با 19 تیرماه 1394 شمسی و 10جولای 2015 میلادی باشیم تا به اذن حضرت حقتعالی و نظر مرحمت و لطفش بر جمیع بندگان،انشاالله این نوای روح بخش آسمانی را بشنویم اما اگر چنانچه در آن تاریخ صیحه شنیده نشود بدین معنی نیست که همه چیز تمام شده بلکه بدین مفهوم است که از آن پس تا پایان سال،هر روز و ساعت و دقیقه و ثانیه احتمال شنیده شدن این بانگ آسمانی وجود دارد پس چه بهتر است که همه از خدا بخواهیم که این بانگ آسمانی انشاالله در همان موعدی که اولیاءالله در روایات بدان اشاره فرموده اند شنیده شود...         

موسی علیه السلام به طور رفت که فرمان را از خدای تعالی گرفته و پس از 30 شب به نزد بنی اسرائیل بازگردد اما خدایتعالی تصمیم گرفت که 10 شب دیگر نیز به این موعد بیافزاید...آیا چون موسس در بازگشتش تاخیر داشت پس دیگر آن موسی نبود!؟   
این آزمونی بود از برای بنی اسرائیل ...ما نیز باید در این برهه از زمان بسیار مراقب باشیم تا "سامری" و امثالهم با حواشی و توجه به فرعیات ما را از اصل موضوع غافل نکنند!     
پس باید گفت که؛     
با این تفاصیل چنانچه عامل اصلی(صیحه)شنیده شود توجه به فرعیات و جزء به جزء دو علامت قبلی(یمانی و سفیانی) ضروری نیست و می توان گفت که تمامی آن اتفاقاتی که طی این مدت در شام و عراق(قلمروسفیانی)،وعربستان و یمن(قلمرویمانی) شاهد بوده ایم در موضع خروج سفیانی و خروج یمانی برشمرده شده و قابل تایید است ولو اینکه خروج رهبران آنها نامحسوس و غیرعلنی بوده باشد!  

آیا اگر فرضاً شخصیتی همانند "امام موسی صدر" هم اکنون در حال رهبری جنبش یمن باشد کسی متوجه خواهد شد!؟ 
آیا اگر فرضاً "عثمان عنبسه" به شکلی پنهانی در حال هدایت و رهبری داعش باشد کسی متوجه خواهد شد!؟

اما ما شاهدیم که علائم انقلاب سفیانی و انقلاب یمانی دقیقاً در همان دامنه و قلمرو که در روایات بدان اشاره شده،کاملاً نمایان است اگرچه فعلاً هنوز اثری از خود آنها نیست!  

ظهور و قیام -        
آنچه که بسیاری از منتظران نسبت به آنها آگاه نبوده و وجه تمایزی میانشان قائل نیستند "ظهور" حضرت مهدی علیه السلام و "قیام" ایشان است...      
متاسفانه آگاهی نامناسب و یا ناکافی بودن آگاهی در میان دوستداران حضرت علیه السلام سبب شده که غالب افراد تاریخ قیام را - که بنابر روایات روز شنبه 10 محرم الحرام - است روز ظهور ایشان عنوان نمایند...

اما باید بدانیم که میان ظهور و قیام تفاوت وجود دارد؛        
امر ظهور دقیقاً از زمانی که صیحه آسمانی شنیده می شود تا قبل از روز قیام(10 محرم) مستعد وقوع خواهد بود اما تاریخ دقیق آنرا تنها خدایتعالی می داند و بس!       
و از این روست که گفته اند کسانی که ادعا می کنند زمان آنرا می دانند خود را در علم خدا شریک دانسته و بدیهیست که آنها در زمره درغگویانند؛ "...کذب الوقاتون!"   

 

 


آیا
 آمریکا جلوی ظهور را گرفته است!؟!؟ -

حجت الاسلام و المسلمین "میراحمد رضا حاجتی" سابقاً در مصاحبه ای با رجانیوز عنوان کرده بود که؛

"...این جمله که از آیت‌الله اراکی نقل کرده بودم، این بود که فرموده بودند اولین ملتی که به قدرت مافوق بشری امام زمان پی می‌برد، ملت آمریکاست. این چه نکته‌ی عجیبی است نمی دانم. شاید ما الآن آن را نتوانیم هضم کنیم!"

 یکی از ده ها هزار سند منتشر شده توسط سایت ویکی لیکس نشان میدهد که ارتش آمریکا تاکنون سه بار و در سال های 1994 و 2001 و 2008 جلوی ظهور امام زمان را گرفته است!

اما نکته ی حائز اهمیت این است که ما می بینیم تصادفاً این سالها با ایام مستعد ظهور،مقارن و همزمان است!

(ایام مستعد ظهور به آن دسته از سالهای قمری می گویند که سالی زوج بوده و 23 رمضان در آنها مصادف با روز جمعه است!)

ما در مورد سال 1994 می بینیم که در نزدیکی این سال یکی از ایام مستعد ظهور قراردارد؛

سال 1992 میلادی که برابر است با سال 1412 قمری که در نهایت شگفتی هم سالی زوج است و هم 23 رمضانش روز جمعه است ...

و در مورد سال 2001 نیز مشابه همین وضعیت به چشم می خورد؛

سال 1999 میلادی که برابر است با سال 1420 قمری که در نهایت شگفتی آنهم سالی زوج است و همچنین 23 رمضانش مصادف با روز جمعه ...

و یاذالعجب که در مورد سال 2008 دقت محاسبه کاملاً افزایش یافته و دقیقاً سالی است که با یکی از ایام صاحب استعداد کاملاً منطبق است؛

سال 2007 میلادی که برابر است با سال 1428 قمری که بازهم سالی زوج بوده و 23 رمضانش نیز روز جمعه است ...

مطرح نمودن این موضوع از آن جهت بود که اشاره کنم ؛

آنها(آمریکائیها) نه تنها به ظهور امام زمان و نزدیکی موعد آ ن اعتقاد راسخ داشته اند و نه تنها به روایات کاملاً آشنائی داشته و به خوبی نسبت به اقوال ائمه طاهرین آگاه بوده اند بلکه حتی سعی کرده اند که شیطنتی به خرج داده تا شاید بتوانند جلوی ظهور ایشان را بگیرند...

اما بنده از شما می پرسم که مگر می شود جلوی طوفان را گرفت؟ و آیا می شود جلوی یک پدیده نجومی همچون کسوف را گرفت؟ و مگر می شود که جلوی وقوع قیامت را گرفت؟...

اگر بشود پس جلوی ظهور را نیز می توان گرفت!!!

اما اینکه بدانیم چرا ظهور در آن ایام روی نداده است علت اینست که شرایط روزگار محیا نبوده است و آمادگی جامعه جهانی در حد و اندازه ای نبوده است که حضرت پروردگار اجازه ظهور حجتش را صادر فرماید،و این خیلی بچه گانه و مضحک است اگر کسی بخواهد تصور کند که این آمریکائیها بوده اند که در آن سالها جلوی ظهور امام زمان را گرفته اند!!...

پس حال که دانستیم نمی توان جلوی این رویداد فرخنده را گرفت چه بهتر است که با آن همراه و هماهنگ شویم تا بلکه مورد عفو و بخشش و رحمت الهی قرارگیریم...


از 30 ژوئن تا 10 جولای –

نمی دانم که این شهر ژنو از چه خاصیتی برخوردار است که در این برهه زمانی اجباراً تمامی توافقات می بایست آنجا انجام شود و همه اختلافات در آن ناکجا آباد حل و فصل گردد؛از موضوع هسته ای ایران گرفته تا حل بحران یمن!

نمی دانم که آنها براستی درجستجوی چه هستند!؟       
آیا تسلیم امر خدا هستند یا هنوز به ساز ابلیس می رقصند!؟     
رسیدن به یک توافق(در مورد مسئله هسته ای ایران) و یک ترک مخاصمه(در مورد بحران یمن) که این همه تاخیر و تعلل ندارد!؟  
شاید که منتظرند ببینند که صیحه واقعاً بوقوع خواهد پیوست یا خیر!؟ که اگر احیاناً صیحه ای در کار نبود بازی شرارت را مجدداً از سربگیرند!!!       

الف.آیا براستی آنها نمی ترسند که ناگهان یک جرم آسمانی درهم کوبنده،ناگهانی و بدون اخطار قبلی  - همانند "چیلیبیانسک" - همچون صاعقه ای از آسمان فرود آمده و به منطقه ای حساس در خاک آمریکا اصابت کند و ویرانی و خرابی بسیاری به بار آورده و آن کشور را فلج نماید!؟

ب.آیا آنها نمی هراسند که ناگهان یک حادثه دهشتناک نیمی از ساحل شمالی و غربی اروپا را به زیر آب ببرد!؟

 ج.آیا کلونی ثروت جهانی که افسارش در دست غضب شدگان است و همچنین اشراف بنی اسرائیل نمی ترسند که ناگهان زیربنای شبکه جهانی اقتصاد اختصاصی آنها همزمان در سراسر دنیا مورد تعرض و خسارت و آسیب جدی قرار بگیرد آنچنان که مجبور شوند یک قرن دیگر مثل سگ جان بکنند تا ثروت و کنوز از دست رفته شان را بازگردانند!؟

آیا بمنظور درس عبرتی از برای شما،حتماً می بایست که این تهدید ها عملی شوند!؟

در این برهه از زمان برای همه مردان سیاست بهتر است که از میدان سیاست اندک اندک فاصله گرفته و به میدان حقیقت گام سپارند چرا که عمر سیاست رو به پایان است!

برای همه آنها نیز بهتر است که هم صدا با همه منتظران از خدایتعالی درخواست نمایند که در آن تاریخ( 10 جولای 2015)بانگ و صیحه آسمانی حضرت جبرئیل علیه السلام را بشنوند چرا که در غیر اینصورت احتمال وقوع 3 گانه فوق با درصد بسیار بالائی افزایش خواهد یافت!

اتوبوسی به سوی دره مرگ –

حضرت امیر علیه السلام می فرمایند؛        
آنچه نزدیک است مرگ و آنچه نزدیکتر است قیامت !
انشاالله تعالی به زودی در وبسایت یوناس فیزیک مقاله ای را منتشر خواهم نمود که علت قریب الوقوع بودن حادثه قیامت را مورد بررسی قرارداده است و به مقابله بین آیات قرآن و حقایق فیزیکی در این خصوص پرداخته است! 
اما در مورد مبحث قیامت آنچه برای اینجانب در مرتبه یقین است تشابه وضعیت زمین و اهلش به اتوبوسی است که به سوی دره مرگ در حرکت است!!!       
اتوبوسی در یک مسیر ناهموار به سوی دره مرگ در حرکت است و راننده و مسافرانش نیزبی خبر از همه جا...در این میان عده ای وسط این اتوبوس معرکه گرفته اند و چند نفر دزد و سارق نیز درحال سرقت جیب مسافران هستند در حالیکه هیچکس نمی داند در پشت این گردنه صعب العبور چه حادثه ای در کمین است!

برای این اتوبوس و مسافرانش که در جاده ای رو به سوی نابودی در حرکتند باید دعا کرد...       
آنچه مهم است اینکه این اتوبوس بالاخره در دره سقوط خواهد کرد اما شاید کسی باشد که این سقوط را به تاخیر اندازد...همه باید بدانند که -به اذن حضرت حقتعالی- تنها یک نفر قادر است تا در این امر فاصله و تاخیر ایجاد نموده و برای ما اندکی زمان بخرد و او نیز کسی نیست به جز امام زمان علیه السلام و یقین بدانیم که هرچه زودتر به عرصه بیاید زمان بیشتری برای همه ما خواهد خرید و فرصت بیشتری برای همه ما در اختیار خواهد بود انشاالله.  

 نام جاودانه یاران امام عصر علیه السلام -

سرورگرانقدرم جناب آقای سید محمد کاظم قزوینی رحمة الله علیه در قسمتی از کتاب"امام مهدی از ولادت تا ظهور" به نقل از خطبة البیان امیرالمومنین علیه السلام،فهرست وار نام و خاستگاه تمامی اصحاب آن حضرت را عنوان نموده است؛

 

درد دلی با حضرت الله جل جلاله -

مهربان خداوندا!
تو ما بندگانت را می بینی و امور ما را سرپرستی می کنی و آگاه و شاهد برجمیع احوالات ما هستی بیش از آنچه که ما تصور می کنیم و در خیال خود می پنداریم!   
بارالها!
انسان به سبب اعمال خودش تدریجاً در درون زندانی گرفتار شد که وسعت آن اینک همه زمین را در برگرفته...زندانی که زندانبانانی بسیار بد و ارشدی از همه بدتر دارد!       
ما به زندانی گرفتار آمده ایم که گوئی زندان بانش با ما پدرکشتگی دارد و از کینه و نفرت او نسبت به این زندانیان گاه در حیرت می شوم که مگر بشر با او چه کرده است!؟
بارایزدا!
مگر به جز این نیست که بشر مخلوقی ضعیف است؟ چرا این دیو بدسگال،این ابلیس بدسیرت دست از او برنمی دارد و رهایش نمی کند؟ دیگر او از جان انسان چه می خواهد!؟   
بارخدایا!        
حقیقتاً پی بردم که این مخلوقات ناپیدای سرکش و بدطینت از انسان نیرومندترند و به این معترفم که در امور مادی از ما تواناترند و در میدانی بیطرف حکم پیروزی از آنهاست اما این را نیز یقین دارم که تو یاور ضعیفانی.پس ای ذات فناناپذیر،از تو می خواهیم که به قوای الهی و نیروی بی پایانت ما را در برابر این قوم غضب شده و ارباب عاصی و نافرمانشان یاری و مدد فرمائی چرا که بی حضور تو ما در این عرصه پیکار غبار بی مقداریم!
مولای حقیقی ما تو هستی و ما هرگز تسلیم آن یاوه گوی دروغپرداز نخواهیم شد ولو اینکه دانش و قدرتش هزاران بار بیش از انسان باشد!      
یا الله! 
از تو تقاضا داریم که برای نابودی ابلیس لعین و برافکندن بنیاد آن اندیشه باطلش هرچه سریعتر به ما یاری برسانی و سایه این عنصر زورگوی پلید و نابکار را برای همیشه از سر بشریت کوتاه بنمائی!
اگرچه این دیو کین از روزنه حرص و طمع انبوه بشر را فریفته،اما هنوز هم هستند کسانی از بندگان تو که برای زمین نگرانند و نسبت به آینده آن بیمناک...

ای خواجه قائم به ذات و ای کسی که بخشایش مخصوص به توست!بیا و ما را ببخشای و به ما کمک بنمای تا بیش از این شرمنده تو نباشیم و پیش از برپائی رستاخیز این امانت تو  -زمین- را همانگونه که به دست ما سپردی به تو برگردانیم...      
                                   آمین یا رب العالمین و صلی الله و علی محمد و آله الطاهرین  

(ثبت نظرات)

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

 

 

 

 

 

 

 

 

(ثبت نظرات)

 

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

 

 

مقاله شرحی بر ایام مستعد ظهور امام زمان(ع) را در اینجا بخوانید؛     

 http://vtransit.persianblog.ir

 

مقدمه -       
زمانیکه در دهه اول ذی الحجة الحرام سال 1436 قمری - یعنی حدود 40 روز قبل - وقایع تلخ و ناگواری در حرم امن الهی به وقوع پیوست، بعضی از بازدیدکنندگان درخواست داشتند که در مورد این حوادث و وقایع مطالبی نوشته شود.اما چون توضیح اصل این وقایع و چرائی رخداد آنها می بایست با دقت نظر و حوصله بیان می گردید و به نوبه خود موردی زمان بر قلمداد می شد، لذا اینجانب چند سطری بعنوان کلیات در همان قسمت نظرات نوشتم و اصل مطلب را باقی نگه داشتم تا سرصبر و با حوصله طی مقاله ای مستقل تحت همین عنوان که ملاحضه می فرمائید، ارائه نمایم!

اصل خون –   
همانگونه که در سراسر مقالات بارها و بارها توضیح داده شده است؛  
عامل بقاء و پایداری ابلیس و طوایف وابسته به او از شیاطین جن، در گروی نابودی انسانهاست!        
همانگونه که ما انسانها هوائی را که تنفس می کنیم بعنوان اولین و اصلی ترین عامل زندگی و بقای ما برشمرده می شود، جان انسانها نیز بعنوان اولین و اصلی ترین عامل زندگی و بقای شیطان تلقی می گردد!      
(شما ببینید که امروزه اثر این موضوع و آگاهی نسبت به آن تا کجا پیش رفته که در سینمای هالیوود فیلمی مثل MAD MAX می سازند که در آن شیاطین علناً به انسانها می گویند "کیسه خون" یعنی عاملی برای حیات و زنده ماندن!)
این موضوع در واقع برای شیاطین بدین مفهوم بود که اگر آنها می توانستند به واسطه برپاسازی فتنه ها و آشوب هایی نظیر جنگها، حوادث و بلایای ظاهراً طبیعی و یا بیماریهای نوظهور قرن همانند آنفلونزا و ایدز، سبب ساز مرگ انسانها شده و آنها را از پای درآورند، بر مهلت حیاتشان افزوده می گردید...     
بنابراین رسالت اصلی شیاطین این بود که با طراحی فتنه هائی زیرکانه، عده ای انسان طماع و حریص را به امید دست یافتن به دانش و ثروت بیشتر، نسبت به کشتار همنوعان خود ترغیب و تطمیع نمایند. و این موضوع برای آنها بعنوان عاملی بنیادین و ریشه ای تلقی گردیده و علت اصلی پایداری و بقای آنها بود.

به همین علت چنانچه شخص یا اشخاصی از این جریان بوئی برده و به حقیقت این راز آگاه می شدند و درپی افشاگری برمی آمدند، شیاطین ریشه و بنیادش را بر می کندند و دودمانش را بر باد می دادند!            
در طی قرن بیستم که بعنوان فصل برداشت محصول برای ابلیس به حساب می آمد، آن ملعون شخصاً آرزو می کرد که هزاران هزار انسان  عابد و زاهد و عارف متولد شده و پا به عرصه وجود بگذارند اما یک نفر امثال امام خمینی، امام موسی صدر، مالکوم ایکس، استیفن نایت، جان اف کندی، ارنست چگوارا، آلبرتو دالاکیه سا، و و و ...امثالهم متولد نشوند!          
در قرن بیستم، خصوصاً مراحل پایانی آن که کار برای ابلیس بسیار سخت و حساس بود، وجود انسان زاهد،سالک و پارسا که کاری به کار نقشه های آخرالزمانی وی نداشت و سر به سر او نمی گذاشت و در اسرار و امور پنهانی او مداخله نمی کرد برای آن ملعون خالی از اشکال بود، شاید برایش فرصت عبادت و زمینه رشد و تعالی را نیز فراهم می کرد یا به قول رائفی پور حتی قیمه نذری هیئت او را هم می داد، اما اگر کسی بر می خواست و می گفت آمریکا شیطان بزرگ است، آنجا برای ابلیس و ایادیش یک گره کور و محل اشکال بود! ابلیس همواره از آنهائیکه به ریشه می زدند و پایه های ارکان سلطنتش را می لرزاندند واهمه داشت برای همین در ابتدائی ترین مراحل حرکت چنین افرادی آنها را از پای درآورده و نابود می کرد چراکه او یقین داشت انتهای حرکت این افراد، برای او پایان ناخوشایند همان داستان "جک و لوبیای سحرآمیز" است!!!

اما هنگامیکه به اذن خدایتعالی و نظر به لطف و مرحمتش، تصمیم براین شد که به این قائله خاتمه داده شود و مهلت شیاطین منقضی گردد، یک انقلاب فکری در میان مردم جهان ایجاد شد و اولاد آدم به این راز مخوف و حقیقت پنهان پی بردند که؛
کشتن یکدیگر در حقیقت بهای زنده ماندن دشمن آنها - شیطان رجیم - است!  

(ای برادر اگر دست به کشتن من برآوری من هرگز دست به کشتن تو نخواهم آلود چراکه از پروردگار عالمیان می ترسم. سوره مائده آیه 28 )

در راستای همین جهان آگاهی که با دعای آل الله – خصوصاً حضرت ختمی مرتبت صلوات الله علیه – و با تاییدات حضرت حقتعالی و اذن و اجازه او، به منظور نجات بشریت صورت گرفت، افشاگری های انقلابی فراوانی از سال 2000 میلادی به این سو انجام شد که از جمله آنها می توان به فیلم Apocalypto ، مجموعه مستند ظهور یا Arraivals ، و همچنین سایر مستندات، مصاحبه ها و مقالات روشنگرانه افرادی نظیر آلکس جونز و غیره اشاره کرد.  
در سایه این بیداری و جهان آگاهی متاثر از این افشاگری ها و همچنین به موازات آن جایگزین شدن دولت های صلح طلب و آشتی جو به جای دولت های جاهل و جنگ طلب، کار عوامل شهرآشوب، فتنه گر و آتش افروز ابلیس -که اکثریتشان از مغضوبین قوم یهود هستند- در جهت کشتار انسانها و تقدیم قربانی به اربابشان، بسیار سخت و دشوار شد!   
این جهان آگاهی کار را به آنجا رسانید که این فتنه گران که روزگارانی با برپائی یک قائله و آشوب در هرنقطه از جهان که اراده می کردند انبوهی از قربانیان را جارو کرده و تقدیم ابلیس می نمودند، ناگزیر شدند برای نجات جان اربابشان و بقای سلطنت او روی به خودزنی بیاورند؛     
آل یهود به جان غزه افتاد و آل سعود به جان یمن!

(یک سوال و یک پاسخ -       
شاید در اینجا این سوال مطرح گردد که اگر انسانها نباید کشته شوند، پس تکلیف جنایتکاران و آنها که به واسطه اعمال شرورانه مستحق مرگ هستند چه می شود!؟ 
در مقام پاسخ به این سوال باید گفت؛ 
کسانی که به واسطه ارتکاب جرائم و اعمال زشت به مرگ محکوم می گردند درواقع ارواح پلید و خبیثی هستند که ارواح آنها برای شیاطین درحکم هوای آلوده و مسموم است!!! 
اما شما می بینید که در جنگها، بلایای طبیعی و سایر فتنه ها انسانهایی کشته می شوند که اگرچه ممکن است که گناهکار باشند اما مستحق مرگ نیستند بنابراین خون آنها در حکم خون ناحق است، و درواقع همان گزینه مطلوب نظر ابلیس!)

از ظهور تا سقوط -   
همانگونه که در مقالات مکرراً اشاره کردم، دولت شیاطین و کابینه ابلیس به اعتبار خودشان تلویحاً در تاریخ 6 / 6 / 6 200 تشکیل گردید و 6 سال پس از آن یعنی در 6 ژوئن 2012 (روز ترانزیت) هم زمان با ورود ابلیس به زمین، پادشاهی ابلیس و دولت شیاطین با حمایت کارگزارانشان از مغضوبین جن و انس عملاً پاگرفت!
اما همانطور که سابقاً هم اشاره شده بود مطابق پیشگوئی های ادیان باستانی(راست یا دروغ آن برعهده خودشان)در آخرالزمان پادشاهی ابلیس و مدت دولت شیاطین پس از استقرار بر روی زمین،42 ماه(سه و نیم سال)خواهد بود و بدیهیست که در پایان این مهلت، دولت آنها منقضی شده و پایان خواهد یافت مگر اینکه رویدادی را سبب سازشوند که موجب تمدید مهلت آنها گردد!         
اما ما نیز اگر بخواهیم برای این پیشگوئی اعتباری قائل شویم باید بگوئیم که انشاالله و به یاری حضرت حقتعالی، دولت شیاطین می بایست در حدود 40 روز دیگر یعنی در اوایل ماه دسامبر 2015 خاتمه یافته و  منهل گردد!   
بنابراین قاعدتاً آنها نیز به شکلی طبیعی و غریزی درصدد این خواهند بود تا شاید بتوانند در پایان این مهلت دولت خود را تمدید نمایند!
اما اولین حرکت و یا درواقع حیاتی ترین اقدام آنها برای این احیاء، تامین عامل حیات بخش یا همان قتل نفس انسانهاست، آنهم به میزان کافی و لازم!       
اما همانگونه که در ابتدای این مقاله اشاره شد، به واسطه جهان آگاهی ایجاد شده، جامعه بشری دیگر حاضر نیست تا بیش از این برای بقای شیطان و طایفه اش قربانی دهد.پس تنها راهی که باقی مانده این است که ابلیس نزدیک ترین عوامل انسانی در ارتباط با خود را وادار به انجام این کار نماید.  

حرکت اهرمی یا اقدام سه گانه ابلیس -  
زمانیکه وزنه سنگینی را بخواهند حرکت دهند، یک واسطه همانند یک چوب یا یک میله را زیر آن اهرم می کنند تا حرکت دادنش امکان پذیر شود.به نظر می رسد که ابلیس ملعون، خون ذی الحجه را اهرم قرارداده است تا به واسطه آن خون عظیمی را جاری نموده و قربانی شگرفی از بشریت بگیرد.        

در یک مسابقه بسکتبال، اگر تیمی از حریف خود 3 امتیاز عقب باشد و تا انتهای بازی نیز 5 ثانیه بیشتر فرصت نباشد، بازیکنان آن تیم تنها کاری که برای به تساوی کشانیدن بازی می توانند انجام دهند این است که دست به یک ریسک ناگزیر و اجباری زده و از میانه زمین و یا دستکم از پشت منطقه ذوزنقه یک پرتاب سه امتیازی انجام دهند چرا که به غیر از این حالت در هروضعیت دیگری توپ وارد سبد هم که بشود بازهم پوئن آنها دو امتیازی خواهد بود، بنابراین در چنین شرایطی چه پرتاب سه امتیازی آنها گل بشود و چه گل نشود آنها قطعا این پرتاب را انجام خواهند داد!!!  
این وضعیت فعلی سپاه باطل و شیطان رجیم است.گویا آنها ریسک پرتاب سه امتیازی را پذیرفته اند چراکه برای تساوی هیچ راه دیگری به جز این ندارند!

خون ذی الحجه، دورخیز ابلیس! -   
اگر ابلیس ملعون را یک دونده پرش طول فرض کنیم، باید گفت که خون ذی الحجه در حکم دورخیز آن عنصر پلید برای یک پرش بلند است!   
ظاهراً این آخرین فرصتی است که او برای ابقاء خود و دولت شیطانی اش در اختیار دارد.آنگونه که از شواهد امر پیداست، ابلیس و پیروانش می خواهند یک حرکت اهرمی و سه گانه را انجام داده تا حداقل امتیاز لازم را برای ابقاء و تجدید دولت خویش کسب نمایند.     
آنها در حرکت اول خود در میدان انرژی یازده سپتامبر اشد کفر را به انجام رسانیدند و در ماه حرام و روی باحرمت ترین مکان زمین -مقام ابراهیمعلیه السلام- بزرگترین فعل حرام را انجام داده و خون بر زمین ریختند!      
(11 / 9  برای شیاطین میدان انرژی تلقی می گردد! همانگونه که برای ما ایام مقدسه و فرخنده ای وجود دارد مانند میلاد پیامبر و ائمه معصومین، دحوالارض، لیلة الرغائب، اعیاد فطر و قربان و غدیر، و غیره که به ایام الله موسوم هستند، برای شیاطین نیز ایام مقدسه ای وجود دارد که به ایام منحوسات موسوم اند! یازده سپامبر یکی از همین روزهاست.)

سپس این جسارت به آنها میدان داد تا در حرکت دوم پنج هزار نفر از حجاج بیت الله الحرام را قتل عام نمایند.هنگامیکه در موعد پایانی این مراسم، حجاج در حال عزیمت از صحرای عرفات به سمت منا بودند با درهای بسته مواجه شدند و بر اثر فشار جمعیت یا زیر دست و پا له شدند و یا دچار خفگی شدند.

بعضی گزارشات می گوید که طراحی این عملیات برای گرفتن قربانیان بسیار بسیار بیشتری بوده است اما به دلیل اینکه 28 نفر از ماموران حفاظتی و نگهبانان پشت این درها که آن شرایط  وخیم را با چشمان خود می بینند علی رغم سفارشات اکید که برای بسته نگه داشتن این درها تحت هرشرایطی، به آنها شده بود، این دروازه ها را گشوده و باعث می شوند که از فشار جمعیت کاسته شود و تلفات به حداقل میزان خودش برسد.درواقع جوانمردی این 28 تن، طرح عظیم قتل عام منا را ناکام گذاشت به همین علت این افراد تا کنون یا مخفیانه گردن زده شده اند و یا در انتظار اعدام به سرمی برند!   
به هر روی می توان گفت که در آن موقعیت زمانی و مکانی، جان هریک از آن پنج هزار تن قربانی برابر هزاران جان و یا بیشتر می ارزید!     
( به این دلیل که در آن مرحله از اعمال حج - 3روز توقف در منا و عرفات- بنا بر روایات تمامی گناهان انسان می ریزد و همانند این است که او همانند یک نوزاد معصوم تازه از مادر متولد شده باشد.)          
این زائران معصوم خانه خدا که مظلومانه به شهادت رسیدند، یک مجموعه بی نظیر از شهیدانی بودند که در مقدس ترین زمان و در مقدس ترین مکان به دست ابلیس ملعون و عوامل نابکارش قربانی شدند...آنها هم زائر خدا بودند و هم شاهد او...در میان آنها از هر ملیتی بود از اروپا، آسیا، آفریقا، اقیانوسیه، آمریکا...در میان آنها سیاه بود، سفید بود، زرد بود، سرخ بود...در بین آنها دکتر بود، مهندس بود، کارگر بود، معلم بود، قاری قرآن بود... و بسیاری از آنها با لب تشنه - همچون سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام - به شهادت رسیدند... پس از این حادثه با خود گفتم شاید این انبوه شهیدان تعبیر آخرالزمانی "و فدیناه بذبح عظیم" باشد. والله العالم ...بگذریم!

علی ایحال این 2 حادثه در حکم حرکت اول و حرکت دوم از اقدام سه گانه ابلیس است.به هر روی آن روباه مکار و آن پیر کفتار بدین نیرنگ علی الظاهر توانسته است که پتانسیل لازم را برای اقدام نهایی خود فراهم نماید!         
اما آنچه مهم است توجه به این موضوع است که چنانچه - خدای ناکرده و هفت قرآن در میان - آن ملعون اقدام نهایی را در این سه گانه به انجام برساند ضمن اینکه تلفات انسانی بسیار سهمگینی باقی می گذارد، موفق به تمدید مهلت خویش خواهد شد.اما اگر انشاالله تعالی و به نظرلطف و دست یاری حضرت حق، پروژه اش به شکست منجر شود، خون ذی الحجه گردن خودش را خواهد گرفت و سبب نابودی سلطنت او خواهد شد.    

اقدام نهائی -
زلزله 8 ریشتری هفته گذشته پاکستان به خوبی نشان داد که شیطان و پیروانش برای اجرای گام سوم و به انجام رسانیدن اقدام نهائی مصمم هستند.آنها در طی این عملیات مخصوصاً لایه های زیرین را هدف قرارداده اند(عمق 265 کیلومتری)تا بتوانند سطح اشغال بیشتری را مورد خسارت قراردهند.اما به نظر می رسد که آنها درطی این حمله نتوانستند گسل مورد نظر را تحریک نمایند. 
لازم به ذکر است که در این زلزله اگر رشته اصلی و مورد نظر آنها مورد اصابت امواج قرارمی گرفت و فعال می شد، از مرز نپال تا خلیج بنگال، تمامی شبه قاره هند را تحت تاثیر خود قرارمی داد و با توجه به تراکم و انبوه جمعیت منطقه معلوم نبود که چه تعداد تلفات روی دست بشر باقی می ماند!
اگر فکر می کنید که هذیان می گویم اقدام به یک آمارگیری ساده نمایید و ببینید که ظرف 40 روز گذشته در کشور خودمان چند نفر قربانی سکته مغزی شده اند!؟        
اگر از اطرافیان خودتان سوال کنید خانواده ای را پیدا نمی کنید که در میان دوستان،بستگان و آشنایانشان در طی 40 روز گذشته دستکم یک مورد عارضه مغزی دیده نشده باشد!!! 
در جامعه ورزشی کشور که در مقایسه با کل کشور یک جامعه بسیار کوچک و کم اهمیت به شمار می رود در طی 40 روز گذشته ما 2 مورد قربانی بر اثر مرگ مغزی داشته ایم(هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس – ریحانه بهشتی دونده خراسانی)که این خود گواه و دلیلی بر حقیقت این ماجراست.   
این سکته های مغزی نامتعارف که شاهد آن هستیم تماماً به علت آثار زیانبار همین امواج کوبشی است که با شتاب و نیروی فراوان توسط قوای شیطانی روی گسلهای مستعد تابیده می شود تا باعث تحریک آنها و ایجاد زلزله گردد.         
البته ایجاد زلزله و سونامی تنها یکی از گزینه های چندگانه شیاطین برای اقدام نهائی آنهاست!        
اینکه یک احمقی دکمه پرتاب یک موشک بالستیک را بفشارد، یا دیوانه دیگری اقدام به یک انفجار تروریستی اتمی در یک شهر پرجمعیت بنماید و یا ابله دیگری به قصد انتقام از همنوعان خود کمپلکسی از ویروس های مرگبار را از بانک ها و مخازن سری آزمایشگاه های ویروس شناسی سرقت کرده و در میان مردم منتشر نمایند جزو گزینه های دیگر است...   
دیگر الباقی بماند، بیش از این نمی خواهم ترس و وحشت و هول و اضطراب به شما تزریق نمایم بلکه فقط و فقط هدفم از بیان این مطالب ارائه یک آگاهی و هشیاری جمعی است...   
شیاطین و کارگزاران ابلیس از وقتیکه سرجریان "فاجعه خلیج بنگال و سونامی اقیانوس هند" در سال 2012 ، عملیاتشان لو رفت، بسیار بسیار محتاط شده اند و از انتشار هرگونه رمز و علامتی به شدت خودداری و پرهیز می کنند بنابراین بسیار دشوار است که بخواهیم بگوئیم آنها کدام گزینه و کدام منطقه جغرافیائی را برای انجام عملیات اقدام نهائی در نظر گرفته اند، اما دستکم آنچه بدیهیست زمان عملیات است! 
به جرات می گویم که این 40 روزی که در پیش روست، هرساعت و دقیقه و ثانیه اش در زمره خطرناک ترین اوقات برای بنی آدم از شر فتنه ابلیس و یارانش در طی این قرن می باشد!       
همچنین فراموش نکنیم که ماه صفر و ماه نوامبر که تقریباً با هم مقارن شده است از ایام نحس و شوم است و بدیهیست آنچه برای انسان نحس و شوم است برای ابلیس ملعون خجسته و صاحب شگون است!   

کلام پایانی -  
یا شَدیدَ الْقُوی‏ وَیا شَدیدَ الْمِحالِ یا عَزیزُ یا عَزیزُ یا عَزیزُ ذَلَّتْ بِعَظَمَتِکَ جَمیعُ خَلْقِکَ فَاکْفِنی‏ شَرَّ خَلْقِکَ یا مُحْسِنُ یا مُجْمِلُ یا مُنْعِمُ یا مُفْضِلُ یا لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ سُبْحانَکَ اِنّی‏ کُنْتُ مِنَ الظَّالِمینَ فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَنَجَّیْناهُ مِنَ الْغَمِّ وَکَذلِکَ نُنْجِی الْمُؤْمِنینَ وَصَلَّی اللَّهُ عَلی‏ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ‏ الطَّیِّبینَ الطَّاهِرینَ!       

بار پروردگارا! یا الله! سخن آخر این مقاله و فراز پایانی آن صحبتی است از جانب این بنده شرمسار و این عنصر روسیاه و خطاکار، رو به سوی تو خداوند خطاپوش و آمرزنده و بسیار مهربان.  

خداوندا! یا الله! این غبار بی مقدار و این بنده حقیرفقیر رو به جانب تو نموده و درحالیکه در یک دستش گوسپندی است و در دست دیگرش کد فاینال، از تو ملتمسانه درخواست می کند که به تضرع و ندبه و زاری و ناله همه التماس کنندگان به درگاهت و آمین همه آمین گویان، این اقدام نهائی ابلیس لعین و سپاه باطل را در قتل عام و قربانی نمودن انسانها ناکام بگذاری و شعله فتنه ایشان را برای همیشه خاموش نمائی و خون شهدای ذی الحجه را همچون 2 تیر سیمین و زرین بر قلب و حلق آن ملعون خبیث فروکوبی و جان پلیدش را به دستان پرقوت ملک مرگ بستانی و ارکان سلطنتش را ویران نموده و سایه شوم او و قبیله اش را برای همیشه از سراولاد آدم کوتاه بنمائی.     

بارالها! یا الله! به همین مختصر اکتفا می کنم و سخن به درازا نمی برم، و در خلوت خویش امیدوارانه تنها به این نکته می اندیشم که خداوندی که هرگز وعده خود خلاف نمی کند فرموده است:   

ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فی الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثین

(ثبت نظرات)

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]




اتمام حجت -
ظرف چند روز گذشته مجدداً قائله ای برپا شده که نقل محافل گشته و معرکه بگیران را به دور خود جمع نموده است! 
گویا جت جنگی روس که بر فراز آسمان ترکیه بوده(یا نبوده والله العالم) توسط جت جنگی ترک مورد هدف قرارمی گیرد و اگرچه خوشبختانه خلبانان به سلامت از مهلکه می گریزند اما این ماجرا مبدل به یک نیمچه آشوبی گشته که فتنه پردازان را امیدوار به یک رویاروئی هسته ای بین شرق و غرب نموده است!     
البته آنچه که در این چند سال اخیر از رفتار پرزیدنت "پوتین" و پرزیدنت "اوباما" برآمده، به نظر نشان دهنده این بوده است که آنها در زمره کسانی نیستند که بخواهند اسیر دست معرکه گردانان ابلیس و سپاهیان او شوند.      
این بنده حقیر شخصاً و مطابق یک دیدگاه فردی، این عالیجنابان را بسیار عاقل و دانا و زیرک تر از آن دیده ام که برای سقوط یک فروند جت جنگی و یا حتی مسائلی گسترده تر از آن حاضر شوند که در مقابل یکدیگر ایستاده و رجزخوانی اتمی بنمایند!     
اما روی سخن بیشتر با افراد کم تجربه و مطیع االاوامر است!  
اینها باید بدانند و آگاه باشند که رهنمود های گمراه کننده و وعده های توخالی و پوشالی "آل ابلیس، آل صهیون و آل سعود" نه تنها سبب عزت و پایداری آنها نخواهد شد بلکه آنها و عزیزانشان و سپس مردم تحت کفالتشان را به سوی نیستی و مرگ سوق خواهد داد.       
ما هرگز نباید ماجرای عبرت آموز "ملک عبدالله" و "سعودالفیصل" را از یاد ببریم!
آیا جناب اردوغان که در جایگاه رهبر یک حزب اسلامی و عدالت پرور ایفای نقش می کند، شایسته است که بر آتش فتنه ها دامن زند!؟         
آیا او می داند که شاید یکی از همین شب ها که به بستر خواب خود می رود، برای او طلوع صبحگاهی وجود نداشته باشد!؟         
تمامی معرکه گیران و مجریان اوامر ابلیس و پیروانش -در هرجایگاه و موقعیتی که قراردارند- باید بدانند که چنانچه دانسته و یا نادانسته، سودای برپائی قائله و فتنه در سر داشته باشند،به پشتیبانی حضرت الله جل العظمة، شاهد مرگ را در آغوش خواهند کشید و قوای خطاناپذیر الهی آنها را تا سرای باقی مشایعت خواهند نمود.         
ما سال گذشته در این خصوص تذکر موکدی داده بودیم و حتی ذیل آن عنوان کرده بودیم که؛  

"این پیام تهدید قابل تکرار نیست!"  

اما از آنجاکه پتک موعظه و تهدید می بایست همواره برفراز سر انسان فراموشکار باشد، برای آخرین بار و بعنوان اتمام حجت این پیام را مجدداً به روئیت همگان رسانیده و اضافه می کنیم که این پیام به پشتیبانی حضرت اللهجل الشانه از لحظه انتشار تا صبح ظهور حضرت ولی عصرعلیه السلام صاحب اعتبار است:    

در تمام کشورهای سرتاسر این کره خاکی از خاور دور گرفته تا شمال آمریکا،گردانندگان دولتها،کفیل امور ملتها،جمیع دولتمردان و ارشد ممالک باید بدانند و آگاه باشند که چنانچه کوچکترین حرکت و یا حتی کمترین اقدامی انجام دهند که به بروز تنش، ناآرامی، بی ثباتی و اضطراب درعرصه بین المللی منجرگردد،در آن صورت امید است که به اذن خداوند جبار و منتقم،عاجلاً شهد تلخ و ناگوارای مرگ درکام آنها فروریخته شود.انشاالله


"ما نیز کارگزاران دوزخ را فرامی خوانیم" –
  

اگر کسانی هستند که فریفته وعده های ابلیس و یاران او شده اند و یا از تهدیدات توخالی و پوشالی آنها ترسیده و قافیه را باخته اند باید قویاً به این نکته وقوف پیدا نموده و نسبت به این موضوع توجیه گردند که متاثر از اراده الهی و به پشتیبانی حضرت اللهجل الجلاله قوای الهی حضرتش شکست ناپذیرند و نظر به مشیت الهی او، در هرمکان و زمانی که شرایط ایجاب نماید حاضر بوده و بر هر شرایطی فائق خواهند آمد.

اما شاید برای بسیاری محل سوال باشد که چرا بیانیه ها و تهدیدات در خصوص قائله یمن کارساز نبوده و آل سعود همچنان به شرارت خود ادامه می دهد!؟       
پاسخ بسیار واضح و روشن است؛                
قوای الهی از کسانی که آنها را باور داشته و به آنها اعتماد می کنند، پشتیبانی می نمایند!   
برادران یمانی به آنچه که برای آنها ترسیم شده بود و خیر آنها در آن بود عمل ننمودند.متاسفانه آنها به رهنمودهای جاهلانی امثال "شیرقوی پنجه" و "هزاردستان" عمل کرده و به جای آنکه در موضع تدافعی خود باقی بمانند برعلیه آل سعود جنگی کاملاً بیهوده را آغاز نمودند و دامنه آنرا به مناطقی کاملاً فاقد اهمیت در داخل عربستان کشانیدند که سبب شد تمرکز و انسجام خود را در داخل مرزهای خویش از دست بدهند و کشوری که می رفت تا تماماً به دست قوای انقلابی ایشان تسخیر گردد هم اکنون مجدداً به نقطه اول خود بازگشته است!!!  


اما سخنی با "شهرآشوب" و "فرزند فتنه":


اگرچه تا کنون جان به سلامت به دربرده اید اما باید بدانید که به پشتیبانی حضرت الله و به مدد و یاری حضرتش،قوای الهی بر شما روبه صفتان پلید دست خواهند یافت و آنگاه مجبور خواهید شد که تاوان و بهای خون تمامی نفوسی را که مسبب آن بوده اید به تنهایی بپردازید!   

"الا لعنة الله علی القوم الظالمین و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون"


کلام پایانی –  

بار پروردگارا! یا الله! سخن آخر این مقاله و فراز پایانی آن صحبتی است از جانب این بنده شرمسار و این عنصر روسیاه و خطاکار، رو به سوی تو خداوند خطاپوش و آمرزنده و بسیار مهربان.  

خداوندا! یا الله! این غبار بی مقدار و این بنده حقیرفقیر رو به جانب تو نموده و درحالیکه در یک دستش گوسپندی است و در دست دیگرش کد فاینال، از تو ملتمسانه درخواست می کند که به تضرع و ندبه و زاری و ناله همه التماس کنندگان به درگاهت و آمین همه آمین گویان، این اقدام نهائی ابلیس لعین و سپاه باطل را در قتل عام و قربانی نمودن انسانها ناکام بگذاری و شعله فتنه ایشان را برای همیشه خاموش نمائی و خون شهدای ذی الحجه را همچون 2 تیر سیمین و زرین بر قلب و حلق آن ملعون خبیث فروکوبی و جان پلیدش را به دستان پرقوت ملک مرگ بستانی و ارکان سلطنتش را ویران نموده و سایه شوم او و قبیله اش را برای همیشه از سراولاد آدم کوتاه بنمائی.     

بارالها! یا الله! به همین مختصر اکتفا می کنم و سخن به درازا نمی برم، و در خلوت خویش امیدوارانه تنها به این نکته می اندیشم که خداوندی که هرگز وعده خود خلاف نمی کند فرموده است: 

ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فی الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثین

 

این پیام در عصر روز جمعه پانزدهم  صفرالمظفر 1437 منتشر شده  
و در تاریخ سه شنبه هفتم جمادی الاول 1437  بازنویسی گردیده است.

اسما خداوند متعال

[ 26 مرداد 1395برچسب:محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:54 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

نگاه سوم دریچه ایی بسوی روشنایی آرامـــــــــــــــــــــــــــــــش نیایـــــــــــــــــــــــــــــــش خودســــــــــــــــــــــــازی شـــــــــــــــــــــــــکرگزاری متجلی ساختن آرزوها و خواسته ها ♥♥♥♥♥♥ مــــــــــــــــــــــــــــراقبــــــــــــــــــــه ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ اگه از آن دسته انسانهای عجول وشتابزده هستید. اگه فقط نتیجه برای شما مهم است. اگه نمیتوانید صبر و حوصله پیشه خود سازید. اگه علت ها واما ها واگرها وچراهاباعث شده ناامیدی را پیشه کنید به نگاه ســـــــــــــــــــــوم ادامه ندهید نگاه سوم شکیابایی وصبر از شما میخواهدتا برای شما روشنایی به ارمغان آورد به نگاه سوم خوش آمدید ◘◘◘◘ انسانها باید بیاموزند که نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشق شان باشد، تنها کاری که می توانند بکنند این است که خودشان او را دوست بدارند . بیاموزند که فقط چند ثانیه طول می کشد تا زخم هایی عمیق در قلب کسانی که دوست شان داریم ایجاد کنیم، اما سال ها طول می کشد تا این زخم ها را التیام بخشیم . بیاموزند ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد بلکه کسی است که به کمترین ها نیازمند است . بیاموزند انسان هایی هستند که ما را دوست دارند فقط نمی دانند که چگونه احساساتشان رابیان کنند . بیاموزند که دو نفر می توانند با هم به یک نقطه نگاه کنند اما به همان یک نقطه دو دید مختلف داشته باشند . بیاموزند کافی نیست که فقط دیگران را ببخشند بلکه باید بتوانند خود را نیز ببخشند. دیگر وبسایت و وبلاگ های ما balhayeparvaz.loxblog.com وnegahesevom2.loxblog.com وzarrinmadarkavir.ir وfakharii.loxnlog.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 83
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 19495
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



پخش ویدیو