نگاه سوم نگاهی بس روشن امّا پنهان فقط تو بدان
نگاه سوم نگاهی بس روشن امّا پنهان فقط تو بدان
کاش قلب ها آنقدر خالص بودند که دعاها قبل از پایین آمدن دستها مستجاب می شدند♣
آخرين مطالب
لینک دوستان.ودر انتها درگاه پرداخت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نگاه سوم و آدرس negahesevom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
 
 

تأکید فراوان اهل بیت بر احیای شب نیمه شعبان

امام علی علیه السلام از پیامبر صلی الله علیه و آله نقل کردند که فرمودند:

شب نیمه شعبان را احیاء بدارید و روز نیمه شعبان روزه بگیرید که خداوند در این شبانه روز می فرماید آیا توبه کننده ای هست تا توبه او را بپذیرم آیا فردی طلب روزی دارد تا او را بی نیاز کنم

(اقبال الاعمال: ج3 ص 323 )

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 مرداد 1396برچسب:مهدوی,احیای مهدویmasaf,ir کلیپ مذهبی-مذهبی سخنرانی-جالب-مستند-علمی-پزشکی-تکنولوژی-حوادث-اندروید-جنگ-دعوا-دابسمش-تروریسم-حمله تروریستی-کارتون-وحشتناک-ترسناک-کلیپ خنده دار-دین و زندگی کنکور-کنکور آسان است-کلیپ طنز-سوریه-داعش-عراق-تست-حملات داعش-حمله داعش-انتحاری-مجلس-حرم امام خمینی-استاد علی اکبر رائفی پور-فیلم تصادف-مرگ-زیبا-آهنگ مذهبی-امام خامنه ای-حاج حسین یکتا-شهید مدافع حرم-شهدا-فوتبال-عجیب-فیلم-سریال-موتور, ] [ 8:43 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

مجري

رحلت جانسوز ام المؤمنين و ام الائمة حضرت خديجه کبري سلام الله عليها را به پيشگاه امام زمان عليه السلام و همه دلسوختگان و پيروان اهل بيت عليهم السلام تسليت عرض مي‌نماييم.

جايگاه حضرت خديجه در مکتب وحي چگونه بوده است؟

استاد قزويني

من هم به نوبه خودم رحلت جانسوز ام المؤمنين حضرت خديجه کبري را به پيشگاه مقدس فرزند بزرگوارش بقية الله الاعظم ارواحنا فداه و همه مسلمانان تسليت عرض مي‌کنم.

خدا را به آبروي اين بانوي بزرگ و اولين ام المؤمنين حضرت خديجه کبري سوگند مي‌دهم که پاداش ما را فرج مولايمان بقية الله الاعظم قرار بدهد.

با اين‌که خديجه کبري اولين ام المؤمنين ، بزرگ حامي رسالت و اولين زني است که به رسول اکرم ايمان آورد و تمام آنچه که در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و تقديم نبي مکرم کرد و با حمايت مالي و جاني خودش از اسلام حمايت‌هاي بي‌دريغ کردند؛ ولي متأسفانه قدر اين بانو در ميان ما نا شناخته است و مظلوم است و به جاي آن ديگران به عنوان ام المؤمنين مطرح شده‌اند.

با اين‌که نبي گرامي در طول 25 سالي که با خديجه کبري زندگي مي‌کرد، همسر ديگري انتخاب نکرد و چشمش به کمک‌ها و محبت‌ها و ملاطفت‌هاي اين بانوي دو جهان دوخته بود.

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 مرداد 1396برچسب:ولی عصرmasaf,ir کلیپ مذهبی-مذهبی سخنرانی-جالب-مستند-علمی-پزشکی-تکنولوژی-حوادث-اندروید-جنگ-دعوا-دابسمش-تروریسم-حمله تروریستی-کارتون-وحشتناک-ترسناک-کلیپ خنده دار-دین و زندگی کنکور-کنکور آسان است-کلیپ طنز-سوریه-داعش-عراق-تست-حملات داعش-حمله داعش-انتحاری-مجلس-حرم امام خمینی-استاد علی اکبر رائفی پور-فیلم تصادف-مرگ-زیبا-آهنگ مذهبی-امام خامنه ای-حاج حسین یکتا-شهید مدافع حرم-شهدا-فوتبال-عجیب-فیلم-سریال-موتور, ] [ 8:34 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

میلادحضرت فاطمه معصومه(س)

جلسه هفتگی مورخ 96/05/05 هیأت شهدای گمنام به مناسبت دهه کرامت و جشن میلاد "حضرت فاطمه معصومه (س)" با نوای حاج میثم مطیعی و برادر وحید نادری به صورت صوتی آماده دریافت می باشد.

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 مرداد 1396برچسب:مداحیmasaf,ir کلیپ مذهبی-مذهبی سخنرانی-جالب-مستند-علمی-پزشکی-تکنولوژی-حوادث-اندروید-جنگ-دعوا-دابسمش-تروریسم-حمله تروریستی-کارتون-وحشتناک-ترسناک-کلیپ خنده دار-دین و زندگی کنکور-کنکور آسان است-کلیپ طنز-سوریه-داعش-عراق-تست-حملات داعش-حمله داعش-انتحاری-مجلس-حرم امام خمینی-استاد علی اکبر رائفی پور-فیلم تصادف-مرگ-زیبا-آهنگ مذهبی-امام خامنه ای-حاج حسین یکتا-شهید مدافع حرم-شهدا-فوتبال-عجیب-فیلم-سریال-موتور, ] [ 8:26 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

آنچه به قلم “شالومو پیتروکوفسکی” در “اسرائیل نشنال نیوز” می خوانید:

فروردین 24, 1396/2 دیدگاه /در  /

دختران ما را  به ارتش نفرستید.

 

عداد بسیاری از والدینی که دخترانشان در سیستم آموزشی ملیِ مذهبی (Hemed) درس می خوانند طوماری را امضا کرده و در طی آن از وزیر آموزش و پرورش نفتالی بنت(Naftali Bennett) خواسته اند که به سازمان هایی که سعی در اقناع دختران مذهبی جهت ورود به ارتش اسرائیل می کنند اجازه ندهد نزد دانش آموزان دبیرستانی حضور یابند.
« این برنامه ها نوعی عدم اعتماد به مشارکت چشم گیری که توسط دختران در سیستم آموزشی ملیِ مذهبی(Hemed) در چارچوب خدمت نظام وظیفه (سربازی) انجام گرفته است را نشان می دهد و با ارزش های این سیستم که آموزش دختران بر پایه آن قرار دارد مغایرت دارد.»
خاخام بزرگ اسرائیل هم در دوره صهیونیست های مذهبی و هم در دوره خاخام بزرگ حریدی از زمان تشکیل دولت اسرائیل صراحتا خدمت (وظیفه) زنان در ارتش را ممنوع کرده است. خدمت سربازی جهت ساخت چارچوبی برای دختران ایجاد شده است که به طور داوطلبانه پس از دوره دبیرستان در نقش های ضروری به اسرائیل خدمت کنند.
خاخام موشه شاهور(Moshe Shahor) از شهر سِدروت(Sderot) از امضا کنندگان این طومار گفت: «من دختری در سن دبیرستان دارم و حس مسئولیت و هدف مندی الهام گرفته شده از تورات که ما می خواهیم به دخترانمان بدهیم با خدمت دختران در ارتش اسرائیل در تناقض است. این گونه نمی شود که در نهادهایی که پایبندی به تورات و ارزش های تورات آموزش داده می شود ترغیب زنان به خدمت در ارتش اسرائیل که از منظر قانون یهود مشکل ساز است وجود داشته باشد. بسیاری از مولفین تورات اجازه ندادهاند که زنان در ارتش اسرائییل خدمت کنند.»
او اضافه می کند: «هیچ گاه مسیر تنزلیای مانند این وجود نداشته است و مایه تاسف است که همان هایی که دارند تسلیم عناصر تندرو می شوند سعی دارند ارزش های صهیونیسم دینی را تغییر دهند.»
سازمان چوتام(Chotam) اعلام کرده است: «از نظرسنجی که این هفته منتشر شد مشخص می شود که اکثریت وسیعی در داخل صهیونیسم دینی از مشارکت چشمگیر دختران از طریق برنامه های خدمت سربازی حمایت می کنند و در آن، مسیر مناسب برای یک دختر مذهبی می بینند. امیدواریم که وزارت آموزش و پرورش به خواست والدین احترام نهاده و اجازه ورود (به سیستم آموزش ملی مذهبی) سازمان هایی که برخلاف جهان بینی آموزشی آنها کار می کنند را ندهد. ما از وزارت آموزش و پرورش می خواهیم تا اجازه دهد سیستم آموزش ملی مذهبی(Hemed) استقلال یافته و جلوی افزایش تلاش ها برای جذب سازمان هایی که تلاش می کنند مشارکت در خدمت سربازی را کم ارزش جلوه داده و برخلاف موضع والدین در برابر به خدمت گرفت دختران در ارتش ملی اسرائیل فعالیت می کنند را بگیرد

 
 
 

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ چهار شنبه 25 مرداد 1396برچسب:صهیونیست,اسراییل ,منافق,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 8:14 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

مؤسسه‌ی فرهنگى مذهبى يک هفتادوسوم در سال 1390 به صورت زیرمجموعه‌ای از هيئت متوسلين به حضرت على (ع) و با تلاش‌ تعدادى از جوانان فعال مذهبى با رويکرد تعميق و تحکيم باورهاى دینی و پيوند آن با عموم مردم جامعه و بالاخص جوانان تشکيل گرديد.
پس از گذشت اندک زمانى از شروع جلسات، با طلوع شور و عشق خداوند در وجود جوانان مشتاق و حق‌طلب، تعدادى از اعضاى جلسه با در نظر گرفتن نياز جامعه‌ی امروز، تصميم به راه‌اندازى دفترى به عنوان پايگاه مرکزی فعالیت‌های گروه گرفتند، تا بتوانند با انگيزه‌ی خدمت به دين خدا و اشاعه‌ى فرهنگ خداجويي و خداخواهی و الگو گرفتن از کلام و رفتار معصومين گامی مؤثر در زمینه‌ی ظهور حضرت ولیعصر ارواحنا فداه بردارد.
اين گروه اکنون پس از گذشت چهارسال از آغاز فعاليت خود همراه با تجربه‌ی برگزارى صدها ساعت جلسه‌ی سخنرانى، چندين سلسله همايش موضوعى، برگزارى کلاس‌هاى آموزشى و ..... که در کارنامه‌‌ی خويش ثبت دارد (شرح آن در ادامه خواهد آمد) به لطف ایزد منان، اکنون با پتانسيلى از انديشه و دانش و تجربه مصمم‌تر از قبل در این راه طی طریق می‌کند.


الف ) بخش کوتاهى از اقدامات و فعاليت‌هاى انجام شده‌ی اين مؤسسه از سال1390 تا کنون:
1- ثبت کانون
2- تحریر و تکثیر نشريه

 

 

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:یک هفتاد و سه,هوشیاری,مارف آخرزمان,میعاد,موعود,مهدی, ] [ 8:11 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْعَصْرِ . إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِي خُسْرٍ . إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ

 

 

 

وب سایت جنبش سایبری 313 با عنایت و لطف پرودگار و امام عصر(عج) در سال 1390 راه اندازی شد . این پایگاه در ابتدا با هدف دشمن شناسی و شناخت فرقه های ضاله و مجامع مخفی راه اندازی شد و در ادامه راه با ارائه دادن مطالب جامع و مقالات کامل پیرامون مهدویت و ائمه اطهار(ع) به کار خودش ادامه داد . 

سایت دارای بیش از 10 هزار مقاله پیرامون مهدویت و دشمن شناسی میباشد و همچنین سوالات و شبهات و سخنرانی ها و مستند های پیرامون موضوعات مرتبط با اهداف جنبش. 

 

جنبش سایبری 313 توسط جمعی از جوانان مسلمان (شیعه) ایرانی ساخته شده و وابسته به هیچ گروه و حزب و سازمان دولتی و غیردولتی نمیباشد و بصورت خودجوش به فعالیت خود ادامه داده و خواهد داد ان شاالله .

همچنین این سایت به خاطر هم راستا بودن با اهداف جنبش مصاف به عنوان زیر مجموعه مصاف فعالیت میکند ولی هیچگونه وابستگی مالی به این جنبش ندارد.

شما میتوانید با معرفی این جنبش به دوستان خود و همچنین ارسال مطالب این سایت به شبکه های اجتماعی ما را در رسیدن به اهداف خود که آگاهی بخشی به جهانیان است یاری کنید .

 

و السلام علی من اتبع الهدی

 

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ شنبه 21 مرداد 1396برچسب:مصاف , عهد , دعا :منتظران,مهدویت,ظهور,دعا,سایتهای مهدویت,آخرزمان,مهدی,رستاخیز,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 2:1 بعد از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

بخش اول: حمد و ثنای الهی اَلْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذی عَلا فی تَوَحُّدِهِ وَ دَنا فی تَفَرُّدِهِ وَجَلَّ فی سُلْطانِهِ وَعَظُمَ فی اَرْکانِهِ، وَاَحاطَ بِکُلِّ شَیءٍ عِلْماً وَ هُوَ فی مَکانِهِ وَ قَهَرَ جَمیعَ الْخَلْقِ بِقُدْرَتِهِ وَ بُرْهانِهِ، حَمیداً لَمْ یَزَلْ، مَحْموداً لایَزالُ (وَ مَجیداً لایَزولُ، وَمُبْدِئاً وَمُعیداً وَ کُلُّ أَمْرٍ إِلَیْهِ یَعُودُ). بارِئُ الْمَسْمُوکاتِ وَداحِی الْمَدْحُوّاتِ وَجَبّارُ الْأَرَضینَ وَ السّماواتِ، قُدُّوسٌ سُبُّوحٌ، رَبُّ الْمَلائکَةِ وَالرُّوحِ، مُتَفَضِّلٌ عَلی جَمیعِ مَنْ بَرَأَهُ، مُتَطَوِّلٌ عَلی جَمیعِ مَنْ أَنْشَأَهُ. یَلْحَظُ کُلَّ عَیْنٍ وَالْعُیُونُ لاتَراهُ.

ستایش خدای را سزاست که در یگانگی اش بلند مرتبه و در تنهایی اش به آفریدگان نزدیک است؛ سلطنتش پرجلال و در ارکان آفرینش اش بزرگ است. بی آنکه مکان گیرد و جابه جا شود، بر همه چیز احاطه دارد و بر تمامی آفریدگان به قدرت و برهان خود چیره است.

همواره ستوده بوده و خواهد بود و مجد و بزرگی او را پایانی نیست. آغاز و انجام از او و برگشت تمامی امور به سوی اوست.

اوست آفریننده آسمان ها و گستراننده زمین ها و حکمران آن ها. دور و منزه از خصایص آفریده هاست و در منزه بودن خود نیز از تقدیس همگان برتر است. هموست پروردگار فرشتگان و روح؛ افزونی بخش آفریده ها و نعمت ده ایجاد شده هاست. به یک نیم نگاه دیده ها را ببیند و دیده ها هرگز او را نبینند

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ شنبه 21 مرداد 1396برچسب:غدیرآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 8:52 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]
<a">http://www.aparat.com/embed/RxguP?data[rnddiv]=13911762656263425&data[w]=169">
http://www.sarbazaneislam.com" target="_blank" rel="nofollow" >http://www.sarbazaneislam.com/images/aks-kod-film-java-baraye-weblak-sarbazaneislam.gif" alt="دريافت کد فيلم از سربازان اسلام" width="140" height="35" border="0">

اسما خداوند متعال
ادامه مطلب

[ شنبه 21 مرداد 1396برچسب:نماز,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 8:44 قبل از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

http://dl.masaf.ir/film/Raefipour/Ostad%20Raefipour-Osture%20Arze%20Moud-HD720p.mp4

لطفا کلیک  کنید و ویدیو رو دانلود کنید

 

اسما خداوند متعال

[ جمعه 6 مرداد 1396برچسب:جنگ خاموش,بیوتروریسم,جنگ نرممصاف , عهد , دعا :منتظران,مهدویت,ظهور,دعا,سایتهای مهدویت,آخرزمان,مهدی,رستاخیز,محصولات تراریخته, بیوتروریسم, جنگ خاموش, شیرخشک آلوده, نستله شرکت صهیونیستی, محصولات غذایی دستکاری شده, بیوتروریسم, بیوتروریسم در تاریخ, نمونه های بیوتروریسم, نظم نوین جهانی, جنگ خاموش, حقایق آمریکا, محصولات تراریخته, ابزار کنترل جمعیت, واکسن در دستان بیل گیتس, حقایق صهیونیزم, واکسن های آلوده و سمی, محصولات تراریخته, بیوتروریسم, تهدید نوین علیه مسلمانان, ارل بوتز, وزیر کشاورزی دوره نیکسون, غذا یک سلاح است, ابزار غذا, محصولات تراریخته, جنگ خاموش اسراییل, بیوتروریسم,جنگ نرم,بیوتروریسم,ویروس,اخرزمان,فتنهآخر زمان,مرگ, فتنه,ایمان,جنگ,جهاد,توبه,امام,امام زمان,فراماسون,فراماسونری,دجال,رستاخیز,بیوتروریسم,کد,چله,امام,شیطان,شیطان پرستی,جهاد,داعش,جنگ,یمن,میانمار,هولوکاست,ایلومناتی,جادو,کابالا,صهیون,صهیونیسو,اسراییل,موسی,عیسی,سلیمان,نوح,جنگ نرم,اینترنت,اهنگ شیطان,رقص مرگ,, ] [ 7:40 بعد از ظهر ] [ فخـــــــــــــــــــــــــــــاری♣سخنانی از بزرگان♣جمع آوری بعضی مطالب مفید از سایتهای دیگر♣استفاده از احادیث و گفته بزرگان ♣رجوع به کتابهای تاریخی دنیا♣منابع ارزشمند روانشناسی♣بحث های ریاضی♣اشکال هندسی♣داستان ها و گفته های قرانی♣ ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

نگاه سوم دریچه ایی بسوی روشنایی آرامـــــــــــــــــــــــــــــــش نیایـــــــــــــــــــــــــــــــش خودســــــــــــــــــــــــازی شـــــــــــــــــــــــــکرگزاری متجلی ساختن آرزوها و خواسته ها ♥♥♥♥♥♥ مــــــــــــــــــــــــــــراقبــــــــــــــــــــه ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣ اگه از آن دسته انسانهای عجول وشتابزده هستید. اگه فقط نتیجه برای شما مهم است. اگه نمیتوانید صبر و حوصله پیشه خود سازید. اگه علت ها واما ها واگرها وچراهاباعث شده ناامیدی را پیشه کنید به نگاه ســـــــــــــــــــــوم ادامه ندهید نگاه سوم شکیابایی وصبر از شما میخواهدتا برای شما روشنایی به ارمغان آورد به نگاه سوم خوش آمدید ◘◘◘◘ انسانها باید بیاموزند که نمی توانند کسی را وادار کنند که عاشق شان باشد، تنها کاری که می توانند بکنند این است که خودشان او را دوست بدارند . بیاموزند که فقط چند ثانیه طول می کشد تا زخم هایی عمیق در قلب کسانی که دوست شان داریم ایجاد کنیم، اما سال ها طول می کشد تا این زخم ها را التیام بخشیم . بیاموزند ثروتمند کسی نیست که بیشترین ها را دارد بلکه کسی است که به کمترین ها نیازمند است . بیاموزند انسان هایی هستند که ما را دوست دارند فقط نمی دانند که چگونه احساساتشان رابیان کنند . بیاموزند که دو نفر می توانند با هم به یک نقطه نگاه کنند اما به همان یک نقطه دو دید مختلف داشته باشند . بیاموزند کافی نیست که فقط دیگران را ببخشند بلکه باید بتوانند خود را نیز ببخشند. دیگر وبسایت و وبلاگ های ما balhayeparvaz.loxblog.com وnegahesevom2.loxblog.com وzarrinmadarkavir.ir وfakharii.loxnlog.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 212
بازدید کل : 19503
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



پخش ویدیو